Így zárták ki a politikát Zuckerbergék a kampányhajrában
Az amerikai elnökválasztásig és még azon túl is letiltották a politikai hirdetéseket.
A posztmodern emberre zúduló információtömeg stresszhez, tanácstalansághoz és döntésképtelenséghez vezet. Mivel agyunk befogadóképessége véges, tudatosságot és módszerességet igényel, hogy fókuszáltak maradjunk. „Információs diétával” és „figyelemfitnesszel” mindez lehetséges, vallja az Obama-kampány digitális guruja.
Ez a rovat heti két-három könyv áttekintését igényli, így választom ki az olvasó figyelmére legérdemesebbnek tűnő kötetet. Természetesen a munka előfeltétele, hogy az izgalmas újdonságokról sose maradjak le, mindig időben észleljem a kiválóságukról ismert szerzők és kiadók friss és hiánypótló megjelenéseit. S persze a recenzióhoz sosem elegendő csupán a kiválasztott munkát elolvasni. Fontos a szerző életrajzának, háttér-motivációjának megértése és a már napvilágot látott kritikák feldolgozása is – mindez munka mellett.
Nem gépek vagyunk”