Ennek megfelelően a német vállalat Magyarországot a négy kiemelt, avagy „hazai piac” közé sorolta, Ausztrália, az Egyesült Királyság és – természetesen – Németország mellett, aminek hála
az évek alatt, országszerte több beruházás is történt.
Így születhetett meg Zalaegerszegen Európa legmodernebb harcjármű-gyártó és tesztüzeme, Várpalotán Európa egyik legnagyobb lőszer- és robbanóanyag-gyártó üzeme, miközben Budapesten egy digitalizációs és szoftverfejlesztő központ felépítése a cél, emellett pedig Szegedre is tervben volt a legújabb gyár.
Bár utóbbi kapcsán egy ideje már csend volt, a Világgazdaság legfrissebb információi szerint ez már nem sokáig van így, hiszen
holnap a Rheinmetall Szegeden is leteszi az alapkövet,
hogy a negyedik, szegedi gyár is felépülhessen.
Ugyan a zalaegerszegi gyárban készülő Lynx harckocsi modellek elképesztően fejlettek, sőt még harci és kamikaze drónfenyegetésekkel szembeni változatokról is pletykálnak, a Dél-Magyarországon épülő hibrid gyár egész más vonalon fog mozogni.
Az üzem újabb mérföldkövet jelent, mind az ország, mind a vállalat életében, hiszen olyan alkatrészek gyártása a terv, ami a megújuló energia, valamint a biztonsági rendszerek piacának kiszolgálása mellett az elektromos autó-ipar számára fontos.
Tehát az eddigi beruházásoktól teljesen eltérő üzletről van szó, aminek a hadiiparhoz nincs köze. Egyben arról is szó volt, hogy a Düsseldorf-i vállalat nem csak egy összeszerelő üzemet építene a magyar városba, hanem inkább a kutatás-fejlesztés ágazatára erősítene rá. Ami azonban jelenleg biztos, hogy a holnapi ünnepség az ELI-ALPS Kutatóintézetben (szegedi lézerközpont) indul, az alapkövet pedig utána a Rheinmetall új telephelyén helyezik le.