Bent vagy kint volt a labda a japán-spanyolon?

2022. december 2. 9:10
A bíró szerint bent volt, az ez után született japán gól nyomán estek ki a németek. Ön szerint?

Drámai végkifejletet hozott a katari futball világbajnokság csütörtök esti két párhuzamos meccse. Japán 2:1-re legyőzte Spanyolországot, ezzel az ázsiai ország végzett az első, Spanyolország a második, még továbbjutó helyen.

A Japántól korábban kikapott Németország így hiába győzte le Costa Ricát 4:2-re, ez csak a harmadik helyre volt elég.

A meccsek óta élénken foglalkoztat a nemzetközi közvéleményt, hogy a japánok második, győzelmet érő gólja előtti pillanatokban kint volt-e a labda a vonalon, vagy sem.

A bíró szerint nem volt kint. És önök, kedves olvasóink szerint?

Videó az esetről

Összesen 143 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

A tudósító mondta, hogy ez a pályaelhagyási információ a bíró karóráján megjelenik.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés