Emellett igyekszem a videóimmal válaszolni a hozzám fordulók kérdéseire. Például, a dohányzásról készített anyagom 1500 kommentjének hetven százaléka az Elf Bárról szólt, ezért összeraktam egy újabb tartalmat erről. Bevallom, eleinte fogalmam sem volt az új dohányipari termékről, így alaposan utánajártam. Hihetetlenül jó, egymillió fölötti nézettséget ért el, a videó után robbant be egyébként a téma a híroldalakon, jó időben sikerült elcsípnem. Visszatérve a kérdésre, az aktualitás is nagyon fontos.
Miközben fogalmazza a videók szövegét, milyennek képzeli azok átlagnézőjét, avagy, hogyan lövi be a célcsoportot?
Nagyon vegyesek a videófogyasztóim, még hatvanhoz közeli TikTok-nézőm is van. Ez egyébként egy éjszakai ügyelet során derült ki, hajnali egy órakor árulta el egy páciens. Mindenesetre, elsősorban a 16-30 közöttieket igyekszem megcélozni a tartalmaimmal, de emellett szükségét érzem néha annak, hogy egyéb témákra is kitérjek, ami természetesen más korosztályt érint vagy érdekelhet jobban. Heti egy-két videót szoktam felvenni, volt, amikor három-négyet is sikerült, de munka mellett nagyon nehéz erre is időt szakítani, a minőségből pedig semmiképp sem szeretnék lejjebb adni.
A videókat munkaidőn kívül készítem, és nagyon figyelek rá, hogy semmiképpen se menjen a munkám rovására. Van olyan videó, ami pillanatok alatt megvan, de olyan is akad, amire több idő kell. Olyan is volt, amit újra felmondtam, csak azért, mert egy szakszó helyett nem a legpontosabb szinonimát használtam. Nagyon fontosnak tartom, hogy szakmailag is helytállók legyenek. Mindenesetre a heti egy-kettőnél többet szeretnék, hosszú listám van a témákról. Emellett podcast-sorozatot is tervezek indítani, jelenleg kilencven százalékos ez a projekt. Fiatalokkal, szakemberekkel fogok egy-egy témát körbejárni, ennek célja az egészségértés javítása és az egészségügyi pálya vonzóvá tétele.
Van valami miatt különleges követője?