Már közel 50 milliót költött Facebook-hirdetésekre Márki-Zay, csakhogy vagyonnyilatkozata alapján nem világos, miből

2022. február 1. 9:06
Kampánybüdzséjének megtekintéséhez pedig jelenleg jelszót kér a weboldala.

Cikkünk írásáig már közel 50 millió forintot tapsolt el közösségi oldalával kapcsolatos hirdetésekre Márki-Zay Péter – derül ki a Facebook hirdetéstárából (lenti kép). A baloldal miniszterelnök-jelöltjének költéseit elemezve felmerül a kérdés, hogy miből finanszírozta közösségi médiás kampányát. A hétfőn leadott

vagyonnyilatkozata szerint ugyanis Márki-Zaynak nem futja arra, hogy 50 milliót költsön a Facebookon.

A politikus ennek ellenére cikkünk írásig már 49 945 769 forintot (csak az elmúlt hét napban közel 10 millió forintot) hirdetett el Facebook hirdetéstára szerint.

Fotó: Facebook

Ha meg akarod nézni Márki-Zay kampányelszámolását, jelszót kér az oldal

Márki-Zay Péter 2020–2021. novemberi kampányelszámolását azonban cikkünk írásakor még nem lehet még megtekinteni a weboldalán. Amikor rákattint az érdeklődő a „2020–2021. november” (avagy az előválasztási kampányt magába foglaló időszak) linkjére a „Kampányelszámolások” menüpontban, ez a kép fogadja:

Márki-Zay Péter kampányelszámolását ezen a linken tudja nem megtekinteni.

Kapcsolódó

Korábban Márki-Zay Péter kamerák előtt beszélt arról, hogy borítékban kapja a kampánypénzt:

Nyitókép: Kisbenedek Attila / AFP

Összesen 117 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés