Miért jobb a SportPass más bérleteknél?
Budapesten általában 17 ezer és 45 ezer forint között árulják a sportbérleteket, ráadásul ezeket csak az adott teremben lehet használni. Ha nem szimpatikus az edző, vagy bármilyen más kellemetlenség éri a vendéget, nem választhat másik termet, hiszen a bérlete csak oda szól. Egy közepes SportPass körülbelül 10 ezer forint, sokkal megfizethetőbb, mint egy budapesti kondi- vagy uszodabérlet, ezzel a rendszeres vásárlók évente százezreket spórolhatnak. Cégünk körülbelül kilencszáz sportlétesítménnyel áll szerződésben, és egyetlen applikációval rá lehet keresni ezekre a helyekre. Van lehetőség lovagolni, jógázni, wakeboardozni, golfozni vagy akár szabadulószobába menni. Az ország területén százhúsz településen fogadják el a kártyát.
Mi az oka annak, hogy az emberek nem sportolnak?
A motivációnak belülről kell jönnie. Sokan kifogásokat keresnek, de az sosem visz előre. Általában arra hivatkoznak, hogy nincs idejük, vagy nincs kedvük egyedül edzeni, ez utóbbira kitaláltuk a társkártyát házaspároknak, barátoknak. Létrehoztunk egy edzőtárskereső oldalt is, és van egy sportlétesítményeket értékelő portálunk is, a Fitadvisor.hu, illetve egy életmód-tanácsadó oldalunk edzéstippekkel, diétás tanácsokkal, inspiráló videókkal. Szóval mindent megteszünk, hogy vonzóvá tegyük a mozgásgazdag életmódot.
Milyen előnyökkel jár az éves szerződés megkötése?
A jelentkezéstől számítva év végéig szól a szerződés a klubtagjainkkal, és az árak év végéig nem változnak. Ráadásul jóval kedvezőbb, mint bármilyen más, konkrét helyre érvényes bérlet ára. Egyetlenegy átalánydíjas havi díjért mindennap mást és máshol lehet sportolni. 2009-ben, az előző kormány alatt nagy veszteséget jelentett az áfa ötszázalékos emelése júniusban, az év kellős közepén. A 2009-es évünk vastagon veszteséges volt emiatt, de tartottuk magunkat a szerződéshez, és év végéig ugyanazokkal az árakkal dolgoztunk, amelyeket a klubtagokkal való szerződésben vállaltunk. Ha nem így tettünk volna, annyi vásárlót veszítettünk volna el a következő évben, hogy be kellett volna zárni a céget. A növekedés kulcsa számunkra abban rejlik, hogy az elégedettségre fókuszálunk.
Mivel nyerte el az EY Az Év Üzletembere díját?
A díj az életminőség fejlesztéséért járt, de az üzleti mutatók is számítottak. Nagy szó, hogy egy kétfős családi vállalkozást fejlesztettünk fel úgy, hogy most már évente négymilliárd forintos árbevételt érünk el. A legfontosabb eredményünknek mégis azt tartom, hogy évi ötvenezer embert sportoltatunk, ez a huszonkét éves tevékenységünket tekintve meghaladja az egymillió főt. A külföldi klubtagjaink – körülbelül nyolcezer fő – megdicsérnek minket, és kiemelik, hogy szülőföldjükön nincs olyan jellegű szolgáltatás, mint Magyarországon.
Konzervatív értékrendű cégvezetőként küldetésemnek tekintem a politikai véleménynyilvánítást”