A popsikrémet nem ajánlják 16 éven aluliaknak

2021. július 31. 7:53

Juszt László
Facebook
A médiahatóság büszke lehet magára.

„Piszok izgalmas krimi megy valamelyik tv csatornán. A 20. perc és 4 hulla körül járunk. Két embert lelőttek, egyet brutálisan halálra vertek, egynek meg felvágták a hasát. Reklámszünet. És jön a szöveg: »A következő reklámblokkot 16 éven aluli nézőinknek nem ajánljuk.« Ezután jönnek a popsi krém, a sör, a hajkorpa, a biztosító, a bevásárló központ, a kakaó, az elektromos áruház. Igazán örvendetes, hogy van egy remek médiahatóság, amelyik figyel arra, hogy a felnövekvő nemzedéket ne sokkolják a baba popsi krémmel.

Ha meg véletlenül mégis megnézik? Sebaj, a reklámszünet után ismét jönnek a kedves, perverz gyilkosok, akik majd megnyugtatják őket. A médiahatóság pedig büszke lehet magára, ha egyáltalán tisztában vannak magukkal. De ennek minimális a valószínűsége, mert ez is csak egy a sóhivatalok közül.”

Kép forrása: Facebook

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 73 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Tényleg nem érti? A 16 éven felüli film közben lévő reklámból van szó. Tehát szerinte az életszerű, hogy a gyerek nem nézi a filmet, de a reklámra gyorsan odapattan a tv elé.....

Neked jó az arckrémnek, hajpakolásnak.
Seggfej.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés