Nincs több kérdés: a románok Magyarország útját követnék, azt is kimondták, miért

Elon Musk is megosztotta az üzenetet.

Csaknem egymillió ügyfél személyes adatait lopták el.
Számítógépes kalózok az egyik legnagyobb japán légitársaságtól, az All Nippon Airways-től (ANA) csaknem egymillió ügyfél személyes adatait lopták el – idézte a Kyodo hírügynökség a légitársaság közleményét.
A hekkerek nem jutottak hozzá az ügyfelek hitelkártya-adataihoz és útlevelük számához sem, az ANA szerint utasoknak nem származhat semmilyen káruk az adatlopás miatt. Az ANA szerint az internetes bűnözők kibertámadást hajtotta végre a légitársaság partnercége, a helyfoglalással foglalkozó SITA svájci vállalat számítógépes rendszere ellen, és így fértek hozzá a légitársaságnál tárolt adatokhoz.
A Kyodo értesülése szerint internetes adatlopás történt a másik japán légiforgalmi óriásnál, a Japan Airlines légitársaságnál is. Ott 920 ezer utas adataihoz fértek hozzá ugyancsak a SITA számítógépes rendszerén keresztül.
(MTI)