Dráma a repülőgépen: megbilincseltek, majd órákig étlen-szomjan tartottak egy focistát
A megalázott labdarúgó felemelte szavát a feketék védelmében.
A Coca-Cola célja az, hogy „nyitott” munkakörnyezetet biztosíthassanak – írták közleményben.
A Coca-Cola netes szemináriumokon belül igyekszik arra nevelni munkavállalóit, hogy „legyenek kevésbé fehérek” – írja a Becker News. A portálnak egy belsős ember szivárogtatott, mint kiderült, a cég a LinkedIn nevű weboldal segítségével tartja a szemináriumokat:
Noha a mainstream sajtó nem foglalkozott az üggyel, a Coca-Cola kiadott egy közleményt, amelyben az áll, hogy az „oktatóanyagok” nem a cég sajátjai, hanem publikusan elérhető videók, amelyeket azért mutatnak be dolgozóiknak, hogy „nyitott” munkakörnyezetet biztosíthassanak.
A többperces videók a leírás alapján arról szólnak, „mit jelent fehérnek lenni”, és „miképp lehet szembeszállni a rasszizmussal”. A cél az, hogy a hallgatók „kevésbé fehérek” legyenek, amely azt jelenti, hogy legyenek „kevésbé elnyomóak, arrogánsak, magabiztosan, védekezőek, tudatlanok, és ehelyett legyenek alázatosak. Figyeljenek, higgyenek, ne legyenek érdektelenek, és szakítsanak a fehér szolidaritással”.
Nyitókép: Alexander Pohl / NurPhoto / AFP