Az adidas közleménye szerint a vállalat vezetése a 2025-ig kitekintő stratégia kidolgozása során arra a megállapításra jutott, hogy „a Reebok és az adidas sokkal jobban ki tudja használni növekedési lehetőségeit, ha függetlenek egymástól”.
Ezért az adidas már az idei első negyedévtől kezdve a megszűnt tevékenységek között tünteti fel pénzügyi jelentéseiben a Reebok adatait, és megkezdi az amerikai leányvállalat értékesítésének folyamatát. „A következő hónapokban teljes erővel dolgozunk, hogy sikeres jövőt biztosítsunk a Reebok márkának és a mögötte álló csapatnak” – írták. Részleteket a vállalati startégia és a 2020-as üzleti év eredményeinek március 10-re ütemezett bemutatójára ígérnek.
Hangsúlyozták, hogy a sportszergyártásban igen jók a hosszabb távú növekedés lehetőségei, különösen az ikonikus márkák esetében.
Ugyanakkor a vállalat mégis inkább csak az adidas márkára összpontosít, a legfőbb cél „a sportszergyártás globális piacán elért vezető pozíció további erősítése”. Az 1949 óta működő német cég 2006-ban vásárolta meg amerikai versenytársát, hogy nagyobb erővel küzdjön meg a piacvezető pozícióért az ugyancsak amerikai Nike-val. A szétválását bejelentő közleményben a közös eredményekről kiemelték, hogy a 2016-ban indított szanálási program révén „jelentősen javultak a márka növekedési-, és profitkilátásai”, így
a Reebok „megteremtette az alapot ahhoz, hogy teljes mértékben kihasználhassa lehetőségeit”.