A marketinggel el lehet mondani valamit a világról

II. évfolyam 35. szám | Meta - Feminens
2020. augusztus 27.
Az év legsikeresebb női vállalkozójának választották a bükki füvesember lányát, Lopes-Szabó Zsuzsannát. A Gyuri bácsi brandről és a gyógyfüvek magyarországi népszerűségéről kérdeztük.

Gacsályi Sára írása a Mandiner hetilapban.

A 2020. év legsikeresebb női vállalkozója, a Györgytea Kft. ügyvezetője, egy portugál férfi felesége, többszörös anyuka és nagymama, a bükki füves Gyuri bácsi lánya – Lopes-Szabó Zsuzsannát számos címkével, titulussal írhatnánk le, ha azonban a valódi nőt szeretnénk meglátni mindezek mögött, Kányádi Sándort kell segítségül hívnunk.

Fotó: Ficsor Márton

„»Szívvel-lélekkel. / Tűzzel-vassal – s majd újra / szívvel-­lélekkel« – írta a költő a Réz Pálnak címzett Körömversekben, s vallja ma Lopes-Szabó Zsuzsanna a munkáját, az életszemléletét summázva. – Amiben hiszünk, azért foggal-körömmel kell dolgoznunk, és ha sikerült, még mindig szívvel-lélekkel kell tovább csinálnunk. Nem lehet a világon másképpen csinálni dolgokat, csak ha az ember odateszi magát.” 

„Nem akartam vállalkozó lenni, a pénzügy területe a mai napig nem áll közel a szívemhez, de már sok feladatot megszerettem a munkámon belül. Kedvelem a gyógynövényeket, a szakmai részt is, de a kedvencem a marketing, mert ott lehet beszélni, elmondani valamit a világról – folytatja a bölcsészből lett vállalkozó. – Mi egyszemélyes brand vagyunk, amely a családunkra épül, ezért is kiemelten fontos számomra a marketing. Mindennek, ami elhangzik rólunk, valóban helytállónak kell lennie, senki nem beszélhet a nevünkben butaságokat, vagy jelenhet meg számunkra vállalhatatlan fórumon. Azt pedig képviselni kell, amiben hiszünk.”

Zsuzsa kétlaki életet élve nagyjából a hónapok kétharmadát Svájcban, egy bő hetet pedig Magyarországon tölt.

Ez a cikk csak előfizetéssel rendelkező olvasóink számára elérhető. Ha van érvényes előfizetése, jelentkezzen be!

Bejelentkezés