Nem mond le Borkai Zsolt

2019. október 15. 11:09
A frissen újraválasztott győri polgármester kitölti az 5 éves hivatali idejét, de kilép a Fideszből.

Nem mondd le a győri polgármesteri tisztségről Borkai Zsolt – mondta el a városvezető győri sajtótájékoztatóján, hozzátéve, hogy kilép a Fideszből.

Borkai úgy fogalmazott: „a győriek azért harcoltak velünk, hogy ez a város fejlődjön és felkerüljön Európa térképére. Ezért nem is akartam és nem is tehetem meg azt, hogy egy ilyen felhatalmazás mellett bármikor is visszalépjek. Az elkövetkező 5 évben Győr város polgármestereként fogok tevékenykedni”.  

Borkai hozzátette, hogy arra fog törekedni hogy eredményesen és sikeresen vezesse a várost.

 

Összesen 720 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Nem igazán értem a dolgot, hogy azokon a baloldali oldalakon, ahol lehet kommentelni (index blogketrecben reklámozott blogok, 444) ott lényegében egyáltalán nincsenek jobboldali trollok, ha van is ellenvélemény, vállalható stílusban történik.
A Mandiner lényegében az egyetlen jobboldali politikai oldal, ahol szabadon lehet hozzászólni, és térdig lehet járni a legalja ellenzéki trollokban.
Mi lehet ennek az oka? Csak nem az, hogy mégiscsak van különbség a politikai oldalak között, és egyrészt a baloldali pártok tényleg küldik a bértrollokat, megakasztani a beszélgetéseket, másrészt vannak olyan alja prolik, akik ezt ingyen is szívesen elvégzik?

Nyilván ha megválasztották, akkor legfeljebb önmagától mondhat le, vagy ha valami olyasmit csinál, ami a pozíciója elvesztésével jár.
Az őt jelölő pártból ettől függetlenül ki lehet tenni, ami szerintem meg is fog történni.

Borkai nagyot vétett, de az ellene folyó boszorkányüldözés és hajsza már a nagy bűnéhez mérten is aránytalan és embertelen volt. Egyetértek a szavazóival, és azzal, hogy folytatja, mert egyetlen embert sem szabad egyetlen tettével azonosítani.

Mi a helyzet a csepeli emberetekkel és Dr. Faszmutogatóval?

Ezt megteheti a Fidesztől függetlenül is. Szerintem neki ez a poszt az aranybánya, amitől nem akar megválni - míg a Fidesznek semmi érdeke nem fűződik ahhoz, hogy a pozíciójában tartsa.

Ez egy olyan kompromisszumos megoldás, ami mindenkinek jó, el kell fogadni, mert jobb nincs.
megválasztották, tehát ez azt jelenti, hogy a győriek nem akarták a dk kezére adni a várost. ha lemondana, új választást kéne kiírni, amire idő hiányában ne lehet felépíteni egy új jelöltet, tehát a dk nyerne.

Nem fogja végigcsinálni az 5 évet. Addig engedik őt, amíg fel nem építenek valakit helyette.
Borkai sorsa már nem a saját kezében van, bármikor lekaphatják a tábláról, megvan ennek a
megfelelő technikája, ezt Borkai is tudja.

Ha ellenzéki képviselő lennék, tutira beállítanám csengőhangnak az "add ide a didit"...

Nem százasok ezek ott a FIDESZ-nél...

Wittinghof annyival van egyszerűbb helyzetben, hogy nem Fidesz tag, így nem kell kilépnie
sehonnan, maradhat ott ahol eddig is volt. Neki külön kurvahajtási engedélye van, ez jár neki,
csakúgy, mint a polgármesterség.

"nem is akartam és nem is tehetem meg azt, hogy egy ilyen felhatalmazás mellett bármikor is visszalépjek."
Senki nem szólt Borkainak, hogy a temetők pótolhatatlan emberekkel vannak tele.

Én azt mondanám, hogy hatékonyabban, mivel láthatólag semmilyen morális gát nincs előttük.
Mondjuk ebben a kampányban a Fidesz is eléggé töketlen volt, Tarlós eredményeit kellett volna kiemelni, és mellétenni Zuglóét.

Mehetsz Berlinbe is, ha az neked jobban tetszik.

Akárcsak a Facebookos szűrések és tiltások is...

Azért ennyire ne maszatoljunk! Nincs mindenki Borkai szintjén. A FIDESZ-ben sem, az ellenzékben sem. Volnának személyi alternatívák. Csak nem volt rájuk szükség.

Biztos, hogy egy csomó választóhoz nem jutott el a botrány. Nem mindenki napi internethasználó. Viszont egy bizonyos tájékozódás nélkül elmenni szavazni, az megint erkölcsi probléma szerintem.

A Borkai ügy legszomorúbb következménye az, hogy a Mészáros nevével fémjelzett szabadrablás indoka, a nemzethű felsőközéposztály és arisztokrácia kialakítása, ami garancia a nemzeti politizálás folyamatos és erős meglétére, igen nagy törést szenvedett. Még a legelfogultabb fidesz fanoknak is leesik, hogy a kialakuló felső osztály nem igazán odavaló emberekkel van tele. Azt még nem tudta nekem senki érthetően elmagyarázni, ha Orbán repülője holnap lezuhan, hogyan áll majd Mészáros Lőrinc vagyona a nemzeti célok szolgálatában, milyen garanciák lehetnek erre?

Demokráciában a Fidesz - KDNP ennyit tehetett!
A többi Borkain áll.
Vártam, hogy megnevezi az ördög ügyvédje blog szerzőjét.
Az az érzésem, hogy félt megnevezi.
Le kellene önként mondani!
No de a szoclib oldalon meg még ez sem történt!

Soha nem tölti ki a ciklusát.

Nem biztos, hogy az visszahozta volna a 2014-es szavazatszámokat. Mindig az ellenzéknek a könnyebb, minél régebb van egy kormány hatalmon, annál több lesz a protestszavazat.
Másrészt ha ez így működne, akkor az ellenzék ezzel a választás előtt leszalámizhatná az ellenfelét, csak csinálnia kell egy csomó deepfake videót és hanganyagot - mire kiderül, hogy hamisítvány, már vége a választásnak.

Látod, amit is bemutattál, az is a klasszikus trollkodás, nem csoda, hogy egyből magadra ismertél - a végeérhetetlen siránkozás, áldozatként mutatkozás tipikus.
Ha meg nem érted, hogy miről beszéltem, olvasd vissza az első hozzászólásokat - valahogy a balosok minden témához gyorsabban érnek oda...

Ha egy párt és annak vezetése szabályosan ki van pécézve gyűlölet kommandók által, akkor jobb, ha NINCS támadási felület, mert NAGYON ki fogják használni és nem nagyon lesz lehetőség, a sokkal gyengébb média ellátottság következtében sem cáfolatra, sem visszavágásra.

A Borkairól készült képek menthetetlenek, de a Wittinghoffal kár hasonlítgatni, mert az egy más ügy. Borkai nyilvánosan égette magát, ilyen helyzetbe normális ember NEM kerülhet.

A győriek nem tudható, hogyan gondolkoznak a történtekről, elképzelhető, h. CSAK a Fideszre szavaztak, abban a biztos tudatban, h. Borkai le fog tűnni a színről, de helyét NEM automatikusan DK-s ellenzéki veszi át.

Ha Borkai zsenánt, a győriek a képviselő testületeikkel meg fogják oldani, h. a közéletből távozzék, a Fidesz vezetésének kezdeményezése NÉLKÜL is, ami tulajdonképpen megint támadható lenne, mert ez innen helyi ügy, bármennyire fáj a balos és jobbos erkülcs csőszöknek.

Azért a társtettesi kiszivárogtatás hangja, módja, ideje is megérne egy kis fontolgatást. Volt olyan undorító, mint amiről szólt.

Válaszok:
marko11 | 2019. október 15. 17:37

Mert a fidesz kitette.
A győri választók ellenben akarják, hiszen megszavazták neki a bizalmat. Ennyi.

Most már csupán saját szakállára polgármester, ha bukik, már nem rántja magával a pártot.

Tudom, hogy ez nektek sz_r ügy, de ez van.

Az ellenzék meg szépen táccsa a száját.
Bezzeg ők ragaszkodnak Czeglédyhez, Laknerhez és az egész brancshoz. Nyivlán a választóikat sem zavarja, meg jól jön az a mentelmi jog is...

Én nem védtem, ellenkezőleg.
Ha győri lennék, nem is szavaztam volna rá. Szerintem nem csak bukott ember, hanem teljesen lejáratódott karakter is.

Szerintem egyébként hetek kérdése, és visszalép.

Van logika elhatározásában. Mi mást tehetne? Dacosan vállalja a helyzetet, ami megválasztását tekintve nem is a legrosszabb.

Sajnos igazad van.
Borkai jóval nagyobbat bukott mint a kispályás Wittinhof, más erkölcis magaslatáról zuhant a semmibe. Ha valóban bánja, akkor a hamut, zsákot és zsolozsmát választja, nem a karriert. Lehet, hogy megszeppent, lehet, hogy valóban megbánta - talán rövidesen lemond, ha tisztázta az utódlást.
Ha nem, akkor idővel még mélyebbre zuhan, és nem tartja meg más, csak az Isten marka, ami pedig nem nevezhető komfort-zónának ...

A jobboldal valóban nem nyer semmit, de nem fog automatice veszteni sem.
Ha ugyanis visszalép, lesz előrehozott választás, és indulhat egy újabb konzervatív jelölt.

Szerintem erre játszanak most, ami tökéletesen érthető.

Miért bajlódsz vele?
Már tavaly bedaráltam a troll-levesbe, és minden válaszotok igazolja, hogy jól tettem.

Vagy kiadja majd Fekete-Győrék gyözelmi bulijára 2026-ban...

Vagy kiadja majd Fekete-Győrék gyözelmi bulijára 2026-ban...

Vagy kiadja majd Fekete-Győrék gyözelmi bulijára 2026-ban...

Egy MSZP-s ismerősöm a választás kapcsán csak egy kérdést tett fel nekem. "Ugye mi, zsidók nyertünk, nálunk volt az egyetlen igazi stratéga, Heller Ági személyében, aki begyűrte alánk a kisnyilasokat is, s lám Neki lett igaza, de a konzervatív oldalon hol vannak a stratégák? Sehol, 22-ben bukni fogtok."

Egy fideszes ismerősöm csak annyit mondott, hogy: "Orbán cserben hagyott bennünket, korábban szétverte a Polgári Köröket, majd Gajdics Ottó lapját, Szakács Árpádot elnémították, mint annak idején Aczél tette a számára nemkívánatosokkal, Orbán nem vette fel a kesztyűt a média területén, a Fidesznek a harmadik ciklusban sincs országos lefedettségű rádiója, Orbán nem foglalkozik a hétköznapi embereket érintő problémákkal, nem lát ki a karmelita kolostorból a nép közé, nem foglalkozott a kampánnyal.

Mit lehet erre mondani? Tény, hogy az ellenzék, Heller valóban sikeres vonalvezetése mellett, Budapesten leiskolázta a Fideszt. A budai oldalon is. S az ellenzék biztosan felépít egy komoly stratégiát a vidék megnyerésére is.

Most a napi háborúskodás következik, az ellenzék kiborítja az általa megnyert helyeken az asztalfiókot, kiteszi az ablakba a szerződéseket - s hol nincsenek mutyik - , elzavarja a fideszeseket egészen a portásig bezáróan.

A hideg polgárháboró folytatódik. Még NAGYON emlékszem az MSZP-SZDSZ ciklusok "eredményeire". Mint Türelem megírta, visszajönnek, mert a hatalom megszerzésében világbajnokok.

A közjó javára kormányzás, az sajnos, még mindig nem nagyon megy.

Fárasztó még nézni is. Nem igazán látom a kiútat. Az öregeknek sem mindegy, de legalább ők tudják, h. már nem tarthat nagyon sokáig.

Szóval akkor szerinted nem létezik olyan, hogy trollkodás, mert minden csak vélemény.
Ez sok mindent megmagyaráz veled kapcsolatban.

Lehet, de a győriek most is Borkaira (és a fideszre) szavaztak, nem valószínű, hogy egy előrehozott választásnál a DK jelöltjére voksolnak.

A nem-győri konzik kedélye meg valamelyest lecsitul. Ha ugyan. Taktikailag ez volg a fidesz egyetlen lehetősége, menteni a menthetőt. Így is nagyon nagy ára volt. Most belül fognak nagytakarítani - és éppen ideje!

A fidelitász egy nagy rakás szerencsétlenség, ez vitathatatlan.

A damaszkuszi útra kellene mennie.

Csak javasolni tudom, senki ne reagáljon pumpa, censored, meg a többi mocskos szájú DK-s troll megjegyzéseire, jó lenne, ha mindenki tartaná magát ehhez, próbáljuk meg, legalább egy hétig, szerintem működni fog. Ne menjünk le egy bizonyos szint alá.

Ami meg Borkait illeti, számomra morálisan hulla, de az első számú felelős Orbán Viktor, hogy nem teremtette meg a saját pártján belül a belső ellenőrzést, a szerencselovagok, a megtévedtek fülön fogását, megbüntetését.

Pécs is bűzlött már régóta Páva okán, de máshol is forrongott a mély, de senki sem mert szólni, lépni. A nagy bukások hátterében a belső ellenőrzési rendszer, a korrupt barátoknak, üzletfeleknek való megbocsájtás, félrenézés áll. Amíg itt nem lesz vasszigor, addig semmi sem fog változni. Mindezek miatt hurcolnak meg embereket, olyanok, mint Baranyi a IX.kerületben. Jön a véres vörös terror.

Az senkit sem zavar ellenzéki oldalon, pumpa szintjén sem, hogy Kispesten mélyen hallgat mindenki. Pedig Karácsony még a választás előtt arról beszélt, hogy ilyenek nem dolgozhatnak vele együtt. Hallom, hogy Gyurcsány lemondásra szólította fel Borkait. Egy ilyen, börtönbe való gazember, tolvaj, hazaáruló meri ezt mondani?

Egy győri fideszes, vagy nem fideszes, de értékrenddel bíró ember ezt követelheti, biztosan jogosan.

De itt lép be az, hogy valóban oda kell-e adni most Győrt a vérszomjas, pusztító, romboló balliberálisoknak?

van amire nincs jó válasz. Minden hasonlat rossz, így ez is. Sartre-t felkereste egy fiatalember a német megszállás idején. Elmondta, hogy édesanyja rákos, érzelmileg, erkölcsileg azt gondolja, hogy mellette kell maradnia, de erkölcsileg és érzelmileg azt is gondolta, hogy el kell mennie makizárnak, harcolni a németek ellen. Nem tud dönteni. Csend lett, öt perc, tíz perc, fél óra, Sartre hallgatott, amíg a fiatalaember megértette, hogy erre nincs válasz.

Amikor az indulat cunamik elárasztottak bennünket, amikor láttam, olvastam, hogy a balliberális oldal milyen gyors és segítő hátszelet kapott a nemzetközi balliberális médiától, amikor ezek hihetetlen mértékű mocskot szórtak ránk, Jurij Trifonov könyve, a Planetáris szenvedély jutott az eszembe. Igen, most ilyen hőfokú szenvedélyeknek lehetünk a tanúi.

Miközben rohamosan gyengül az ország, a nemzet immunrendszere egy olyan nemzetközi kontextusban, amikor csak az erősek, az egységesek, nemzeti identitással bírók maradnak életben. S nem a kívülről életben tartottak, győzelemre segítettek.

Van valaki, aki a történtek tükrében nem ingadozik? Igen, ingadozom az első érzelmi felindulás és a körülmények higgadt tudomásul vétele között. De nem abban, hogy hová tartozom. A konzervatív, nemzeti oldalhoz.

Ha nem lenne belső vívódás, az azt jelentené, hogy a vakhit tart ezen az oldalon. Márpedig szeretek gondolkodni, választ találni, még ha nem is mindig sikerül.

Ha visszahívja, a DK nyer és az szörnyű lett volna.

Addigra már mindenki feldolgozza, csak Borkaira égett rá örökre.

"sokkal gyengébb média ellátottság" ?
na, igen, az elmúlt pár évben még nem sikerült a fidesznek az összes médiát bedarálni a lakájmédiába
de azért a választás azt mutatja, hogy amíg az internet nincs betiltva, nagyon sok emberhez eljut(ott) a botrány híre (a fidesz média több napos hallgatása ellenére), és nagyon sokan azt gondolják, hogy ez csak a jéghegy csúcsa
felkészül: rogán - írja az ördög ügyvédje

Tények nélküli fölényeskedés pipa.
Na, bemutattad a teljes repertoárodat, tőled sem fogok már semmi újat látni, szóval nem is fogok.

Addigra lesz a szocikrol is felvétel. Sok idő az még. Megindult egy durva kampány a szocik részéről. Nem fog válasz nélkül maradni.

Még erkolcs-csosznek is bejelentkeztek, pedig biztos, hogy nincs alapjuk hozzá.
Aki a felvételt csinálta és közreadta, erkölcsösen és törvényesen járt el?
Biztosak lehetünk abban, hogy egy politikus sincs biztonságban mostantól. Ezt a szexista történetet a ballib kezdte, ők sem lesznek biztonságban. Akar kívülről, akar belülről is érheti őket támadás. Ildikó néni azt mondta, olyan videó, mint a kispesti, akár 100 is lehet ......

A gyoriek a tortentek tudataban valasztottak meg polgarmesternek.
Innentol pedig a penztartol valo tavozas esete forog fenn, reklamacionak helye nincs.

Remélem, hogy a fideszes szürkeállomány föltette a kérdést a Zsótinak, hogy a jéghegyet láttuk-e már, vagy még csak a csúcsát? A jegyzőkönyv kedvéért szögezzük le, hogy pl. a kokainhasználat bizonyítéka még nem került elő. De azért ott diszkréten remélem megkérdezték, hogy függő-e a Zsoltunk. Mert ha netán az, akkor van egy kis bibi, és nem csak a didi. És épp most ég rá az egész a FIDESZ-re. Bevallom, annyira nem bánom: olyan szinten semmibe veszik a választóikat, hogy az már erősen a hübrisz vétkére hasonlít.

Egyetértek. A FIDESZ kínálta tudva és akarva a pocakos pornósztárt a városnak.

Volt vagy tíz év, amíg Esztergomban volt szar élni. Most majd Győrben lesz szar. Képzeld el, valakiről kiderül, hogy győri, megvan a téma: "Na és a Borkai? És rá szavaztál?"

Jóvanna, én se sajnálok tőle egy felügyelőbizottsági tagságot Mészáros valamelyik cégében. Felőlem kurvázhat is a fizuból. Csak ne kelljen senkinek rászavaznia, mert az nekünk égő, mint választóknak.

Ja. Egy kicsit szarabbul, de megy. Majd az Audi-vezér kezet mos, ha kezet fogott a Borkaival.

Egy erősen korlátos választékból. Amikor nem gúnyolódom, hanem komolyan beszélek, akkor azt a kérdést teszem föl a FIDESZ-nek, hogy hogy merték a választókat olyan helyzetbe hozni, hogy egy dékás és Borkai között választhattak?

Tőlem rendszeresen kérdezték, hogy hogy is van ez Meggyessel meg Tétényivel... Pedig ott szex nem volt. Jó, asszonyverés igen. Az is valami.

Tudsz valamit? Én úgy tudom, azt tisztességes versenyen nyerte.

Ha Borkai lemondana, 3 napig tartana. De nem mond le. Bárhol föllép, tényleg ki van téve annak, hogy valaki benyomja az "add ide a didit" c. számot.

Ha Borkai lemondana, 3 napig tartana. De nem mond le. Bárhol föllép, tényleg ki van téve annak, hogy valaki benyomja az "add ide a didit" c. számot.

Ha Borkai lemondana, 3 napig tartana. De nem mond le. Bárhol föllép, tényleg ki van téve annak, hogy valaki benyomja az "add ide a didit" c. számot.

Megértem. Az is biztos, hogy az ellenzék nem hagyja majd elfelejteni.
A választás után sem fognak csillapodni a kedélyek. De lesznek más témák.

Tutira benyomnám egy hangszóróból az "Add ide a didi"-t.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés