Javaslatot nyújtott be a kormány az Uber ideiglenes betiltásáról
Közigazgatási bírsággal sújtaná Seszták Miklós nemzeti fejlesztési miniszter javaslata az engedély nélkül végzett személyszállító szolgáltatást végzőket – vette észre a parlament honlapján a 444 a jogszabály előterjesztést. Az alkalmazás letiltásának lehetőségét is felveti a javaslat: ez a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságon keresztül valósulna meg.
A Seszták Miklós nemzeti fejlesztési miniszter által benyújtott törvényjavaslat értelmében 9 büntetőpont járna minden lebukott Uber sofőrnek, valamint az Uber szolgáltatójára 50-200 ezer forintos bírságot szabnának ki, amennyiben az nem felel meg a kormányrendeletben meghatározott diszpécserszolgálati követelményeknek.
Amennyiben pedig a bírság ellenére is tovább folytatná a szolgáltató a jogszabályellenes tevékenységet, akkor a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) ideiglenesen hozzáférhetetlenné tehetné az elektronikus alkalmazást. A javaslatot kedden fogja tárgyalni az Országgyűlés.
Összesen 104 komment
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászólás szerkesztése
Az uberes fickó meg azt mondta, hogy minden uberesnek most már van engedélye.
Na most akkor a taxisokat fogják csak vakítani, hátha abbahagyjàk az útlezárást? Nem fogják.
Viszont az uberesek is csinálhatnának egy párat, csak nyomásgyakorlás kiegyensúlyozása érdekében.
"...A vállalkozásbarát ország - Észtország és az Uber esete,.."
http://444.hu/2016/04/03/a-val..
Tarlóst kell kérdőre vonni. A taxisok csak védik az általuk a fővárosnál kiharcolt privilégiumaikat, beleértve a magas fix tarifáikat.
Lazítani kellene az elírásokon, és felszabadítani a tarifákat. Hogy néz már az ki, hogy 10 ezerért megyek ki a reptérre taxival, onnan meg 8 ezerért repülök a világ végére?
Megint a pénzesebb elitnek kedvez a kormány, a kispénzű diákok meg menjenek gyalog. Ki tudja megfizetni a taxit?
"..Nem csak az Uberrel akarnak megállapodni, hanem érdekes terveik vannak a sharing economy adózására. Minderről Egon Veermäe, a helyi adóhivatal főigazgató-helyettese tájékoztatott.
Egon Veermäe úgy foglalta össze filozófiájukat, hogy ők nem arra fejlesztenek rendszereket és folyamatokat, hogy a gazdaság kiszolgálja a bürokráciát, hanem éppen fordítva. Azt akarják, hogy a cégek arra koncentráljanak, amihez értenek, és ne értelmetlen nyomtatványok kitöltésével és küldözgetésével töltsék az idejüket...."
Ehhez még tegyük hozzá ezt is:
"..Az észtek pár év alatt a semmiből építették fel a jövőt.."
http://hvg.hu/gazdasag/2016050..
A netes utazásszervezést is szarrá kéne eszerint adóztatni, mivel az utazási irodák súlyos összegekért alakítottak ki irodákat, miért legyen a netes szervező kedvezőbb helyzetben? És a posta? Rengeteg pénzbe kerülnek a postafiókok, és az e-mail szinte ingyen van.
Haladni kell a korral, nem lenyomni azokat, akik versenyképes áron tudnak fuvarozni.
A netes utazásszervezést is szarrá kéne eszerint adóztatni, mivel az utazási irodák súlyos összegekért alakítottak ki irodákat, miért legyen a netes szervező kedvezőbb helyzetben? És a posta? Rengeteg pénzbe kerülnek a postafiókok, és az e-mail szinte ingyen van.
Haladni kell a korral, nem lenyomni azokat, akik versenyképes áron tudnak fuvarozni.
Kiérdemelted a nap idiótája címet. Ilyen blogot nem olvas normális ember.
Kiérdemelted a nap idiótája címet. Ilyen blogot nem olvas normális ember.
Tarlós a taxisok embere, elérték nála ezt a barom fix tarifát, amely annyira magas, hogy már nem megfizethető.
A taxisok kozott azóta nincs verseny. Miért nem terjesztik ezt ki pl a fodrászokra, vagy az éttermekre. Hát azért, mert baromság!
Persze, hogy ez jó a taxisoknak és foggal körömmel tiltakoznak az újítűsok ellen.
Bejelentkezés