Mennyiben változott a Superweek koncepciója az első, 2011-es konferenciához képest?
A lehetőségeink lettek inkább mások azóta, a cél állandó; minden évben a világ legjobb analitikai konferenciáját szeretnénk megcsinálni - talán idén tényleg sikerül. Már 2012-ben is beleszagolhattunk Galyán a friszkói levegőbe, megmérhettük magunkat világviszonylatban, idén azonban nekem is minden reményemet beteljesíti a program.
A koncepcióváltást arra értem, hogy eleinte erős keresőoptimalizálási meg PPC lába is volt a konferenciának, ma meg minden az analitikáról szól. Ennyire megváltozott ez alatt a néhány év alatt az online piac? Vagy erre a tudásra van a legnagyobb igény?
A program összeállítása valahol az én ízlésem alakulását követi; úgy távolodott az érdeklődésem az egyéb PPC/SEO lábaktól, ahogy az az évek során a programon látszik. De talán nem is az én ízlésemről van itt szó, hanem a világ errefelé haladt, miközben itthon érdeklődés középpontjában többnyire az áll, hogy hogyan tudok első lenni arra a „vásárlás” kulcsszóra? Nagyon csúnyán és kétségbeejtően le van a hazai piac maradva, úgy rugdossák ki alólunk a stokedliket a regionális versenytársaink, hogy öröm nézni – mármint nekik.
Kikből áll a közönség? Mekkora részt tesznek ki azok, akik évről
évre visszajárnak?