
Nagy változások történtek és fognak történni.
Amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan el is tűnt a polcokról az egy hónapja megjelent Traubisoda. Mint ismert, márciusban kezdték el újra árusítani a boltokban a ’70-es, ’80-as évek legendás üdítőitalát, a Márka Üdítőgyártó Kft. azt ígérte, hogy az eredeti receptúra szerint fogják gyártani a retró szőlőitalt, ehhez képest sokaknak csalódniuk kellett, mert nem azt kapták, amire számítottak.
Két hét után derült égből villámcsapásként eltűnt a polcokról a népszerű üdítő, a gyártó pedig nem árulta el ennek okait. Az Origóval viszont kivételt tettek, a lapnak elárulták az okokat. Mint írták:
az ok, hogy a vásárlók nem találják meg mindenhol a Traubisoda termékeket, a kereskedelmi láncok igényétől, és terméklistázási szokásaitól függ. Vannak olyan láncok, akik gyorsan reagáltak az igényekre és listázták a termékeket állandó szortimentbe, és olyan partnerek is, akik csak úgynevezett in-out akcióban teszik a termékeket,
azaz időszakonként 1 hetes akció idejére elérhető a termék. Mivel a terméknek nem volt előélete, ezért sokszor kisebb mennyiséggel tervezték az akciós időszakot, így szinte minden esetben 2-3 nap alatt megvásárolták a fogyasztók a bolti készleteket”
– közölte Pécskövi Tibor, a cég tulajdonos-ügyvezetője.
A szakember megjegyezte, a jövőben akciókat nagyobb volumenű készlettel tervezik majd és azt ígérte: júniusra szinte minden kereskedelmi egységben legalább egyszer megjelenik a termék. Kiderült továbbá az is, hogy nemsokára
már nemcsak 1,75 literes kiszerelésben lesz kapható a termék, hanem a nyártól elérhető lesz a 330 milliliteres alumíniumdobozos verzió is, továbbá a félliteres, palackos változat is.
Nyitókép: Ladóczki Balázs/Origo