A valóság azonban másképp alakult: a magyarországi boltokban semmi nem utalt arra, hogy a forgalom érezhetően visszaesett volna.
A bojkott eredménye
A Világgazdaság körkérdést intézett a nagy magyarországi boltláncokhoz, hogy megtudja, milyen hatással volt a vásárlásmentes nap kezdeményezése a működésükre. Megkeresésünket megkapta a Lidl, az Aldi, a Tesco, az Auchan, a Penny, a SPAR és a CBA is.
A láncok többsége nem kívánt nyilatkozni a témában, és a magyarországi kereskedelmi szektort képviselő szervezethez irányította a lapot. Az egyetlen kivétel a CBA volt, amely rövid, de egyértelmű választ adott arra a kérdésre, hogy érzékelnek-e bármilyen hatást a boltok forgalmában a közösségi médiában szervezett bojkott miatt.
„Nem érzékelünk semmilyen változást a vevőszámban és a forgalomban sem”