Konok Péter történész, az Öt és a Kötöttfogás című vitaműsorok rendszeres vendége arról írt közösségi oldalán, hogy lassan kilenc éve, hogy 2016 őszén az akkor még Simicskához tartozó Hír TV-n elindult a Szabadfogás. Mikor két évre rá Simicska kivonult a „médiabirodalomból”, ott állt a többi vendéggel a stúdió előtt, és akkor szembesült vele, hogy aznapi felvétel már elmaradt. De a Magyar Hangnak volt helye, technikája és embere is ahhoz, hogy aznap este már ott kerüljenek adásba a YouTube-on. „Aztán valahogy ott ragadtunk. (...) Ennek lassan hat éve, a Kötöttfogás azóta több mint háromszáz adáson van túl” – fogalmazott.
A történész felidézte, hogy rengetegféle emberrel vitázott ott, sok rendes embert ismert meg, és „komoly munkát” látott, gyakran nehezített körülmények között. Majd azzal folytatta, hogy éppen ezért érte „roppant kellemetlen meglepetésként”, mikor a lap múlt heti számának (VIII. évf. 6. szám) hátoldalán megjelent Puzsér Róbert írása Ceglédi Zoltánról. „Pontosabban, nem Ceglédi Zoltánról, hanem Puzsér Róbertről, ahogy ő Ceglédi Zoltánt interpretálja. Az írás teljesen tartalmatlan, fröcsögő karaktergyilkosság, öncélú lejáratás, egészen megdöbbentő fordulatokkal, a valóságot érdekesen kiforgató »anekdotákkal«. Méltánytalan, abszurd és kisstílű” – sorolta a jelzőket.
„Megértem, hogy komoly vásárlói kereslet van az efféle újságírásra (amit az angolok találó néven trágyavilla-zsurnalizmusnak neveznek), de a Magyar Hang eddig – igen helyesen, úgy gondoltam, magától értetődően – nem engedett ennek a csábításnak. Külön kínos volt számomra, hogy a Kötöttfogás adásában a lapbemutatónál ezt nem tudtam kifejteni, lévén akkor az írást még nem olvastam” – tette hozzá Konok.
„Ez egy másik műfaj”
A történész aláhúzta,