Teljes a káosz a világban, lehalt a fél internet
Egy rosszul sikerült frissítés állhat a háttérben.
Rendkívüli kihívások.
A nyitókép illusztráció. Fotó: Photo by Nicolas Economou / NurPhoto / NurPhoto via AFP
Egyre több technikai kihívással néznek szembe a légitársaságok. Ezzel kapcsolatban minden olvasónk figyelmébe ajánljuk a Wizz Air lapunknak küldött nyilatkozatát, melyet teljes terjedelmében, változtatás nélkül közlünk.
„A Wizz Air, a többi légitársasághoz hasonlóan, rendkívüli technikai kihívással találta magát szemben nemzetközi informatikai partnere rendszerének leállását követően. Az informatikai rendszer kiesése miatt előfordulhat, hogy a Wizz Air utasai fennakadásokat tapasztalhatnak a légitársaság nemzetközi hálózatán, a weboldal és a mobilalkalmazás elérhetősége átmenetileg szünetelhet.
Jelenleg az alábbi internetes szolgáltatások nem elérhetők a Wizz Air rendszerében:
a Wizz Air weboldala és mobilalkalmazása, a foglalási rendszer, az online utasfelvétel és a beszállókártya kiadása, kapcsolattartó/ügyfélszolgálati központok, új foglalások és meglévő foglalások módosítása.
Az üzemszünet ideje alatt minden utas számára ingyenes a repülőtéri utasfelvétel. A légitársaság azt tanácsolja utasainak, hogy legalább 3 órával a tervezett indulás előtt érkezzenek meg a repülőtérre, hogy elegendő idő álljon rendelkezésre az utasfelvétel és a biztonsági ellenőrzés elvégzésére, valamint a repülőtéri egészségügyi és biztonsági intézkedésekre, ahol ez szükséges.
Köszönjük utasaink megértését és együttműködését a globális informatikai üzemszünettel kapcsolatban.
A Wizz Air továbbra is mindent megtesz annak érdekében, hogy utasait a lehető legkevesebb fennakadás érje utazásuk során.”
***
Ezt is ajánljuk a témában
Egy rosszul sikerült frissítés állhat a háttérben.