Dubai csoki: beütött, amitől az édesszájúak tartottak – lépett a Lidl!
Veszélyben az idei karácsonyi szezon slágertermékére.
A vállalat mára körbebástyázta az országot és minden EU-tag szomszédunknál jelen van.
Nyitókép: Sem van der Wal / ANP MAG / ANP via AFP
A Lidl testvérboltjának számító Kaufland betörhet a magyar piacra is, hiszen már három környező országban is megtalálható: Ausztriában, Romániában és Horvátországban – olvasható a Pénzcentrum cikkében. A portál szerint a Kaufland alapvetően egy nagyobb alapterületű boltlánc. Üzleteik jellemzően nagy méretűek,
gyakran 5 000 négyzetméter feletti eladóterülettel.
A szortimentjük klasszikusnak mondható ezen a téren, nagy szélességben terítenek friss árut, a boltokban gyakran van pékség, valamint non-food termékek is szép számmal akadnak. A Kaufland egyik érdekessége, hogy a cég, ami tulajdonolja a márkát, már itt van Magyarországon.
Nem is akármilyen névvel, hazánk vezető kiskereskedelmi vállalatával, a Lidl-el.
Miközben azonban a Lidl egy modern értelemben vett diszkontlánc, addig a Kaufland inkább a nagyobb szuper-, illetve abszolút hipermarketként funkcionál azokban az országokban, ahol működik.
A portál szerint a Kaufland folyamatosan bővíti működését azokban az országokban, ahol jelen van. Rendszeresen nyit új üzleteket különböző helyszíneken, hogy erősíteni tudja piaci jelenlétét.
Az, hogy Magyarországra is egyszercsak betörnek, még nem biztos,
viszont az jól látható, hogy a Kaufland mára gyakorlatilag körbebástyázta az országot és igazából minden EU-tag szomszédunknál jelen van. Így lehet, hogy csak idő kérdése, mikor szánják el magukat a magyarországi belépésre – írják a cikkben.