A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
0
HUNMagyarország
09:00Sportlövészet10m légpuska
HUNMagyarország
11:00KézilabdaMagyarország-Egyiptom
HUNEszter Muhari
11:15VívásJunyao Tang-Eszter Muhari
HUNMagyarország
12:20ÚszásSzabad 4 x 100m
HUNMagyarország
12:26ÚszásSzabad 4 x 100m
HUNSzatmári András
13:20VívásBolade Apithy-Andras Szatmari
HUNSzilágyi Áron
13:45VívásFares Arfa-Aron Szilagyi
HUNGémesi Csanád
13:45VívásCsanad Gemesi-Eli Dershwitz
NyílNyíl

Rossz fokozatba kapcsolta a vadonatúj sportautót, rögtön tönkre is tette

2024. május 15. 09:56

A motor 8900-as fordulaton felüvöltött – egyszer, s utoljára.

2024. május 15. 09:56
The North American International Auto Show

Nyitókép: Adam J. Dewey / Anadolu Agency / AFP

Szomorú történet főhőse Charlie Holmblad, aki néhány napja vásárolt egy vadonatúj Toyota GR Corollát. Ha az ember szereti az izgalmakat, akkor kézi váltóval rendeli ezt a típusú sportkocsit. Ez bár sokaknak plusz élményt okoz, ám könnyű vele nagyot hibázni. Ez Charlienak is sikerült – írja a TotalCar.

Elmondása szerint csupán 800 kilométer volt újonnan átvett GR Corollájában, amikor elkezdett vele egy kicsit sportosabban vezetni, ám ekkor beütött a krach. Hősünk ötödik fokozatba szeretett volna gangolni negyedikből, de ehelyett hármasba rakta a váltót. Ráengedte a kuplungot és a motor 8900-as fordulaton felüvöltött – egyszer, s utoljára. 

Charlie márkaszervizbe vitte az autót, ahol kiderült, hogy a hirtelen érkező nagy fordulatszám után fémforgács került az olajba, elgörbült néhány szelep és elolvadt egy dugattyú az 1,6 literes, háromhengeres turbómotorban. A 304 lóerővel és 370 Nm nyomatékkal mozgó, összkerék hajtású sportautó egy szempillantás alatt vált mozgásképtelenné, melyre a márkaszerviz egy 42 180 dolláros, átszámítva 15,12 millió forintos javítási költséget mondott. Ebből már új autót lehet venni.

Ezt is ajánljuk a témában

A Toyota vagy a Tesla lesz a befutó?

Ma még nem látni, vajon a vadonatúj energiatárolási rendszereké a jövő, vagy inkább a köztes megoldásoké. A Tesla az előbbire, a Toyota az utóbbira esküszik.

 

Összesen 104 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
sexykitty-164
2024. július 27. 02:01
🍓 ️ ­­­É­­r­t­­é­k­­e­­l­d­­ ­a­ ­­­s­­­z­­e­­x­­­i­­­ ­­­p­­­u­­n­c­­­i­m­a­­­t­ 👉 𝐖­­𝐖­­­𝐖­.­­𝐗­𝟏­𝟖­.­𝐅­𝐔­𝐍
nemecsek-3
2024. május 15. 17:49
Ebből a sztoriból annyi igaz lehet, hogy a gép megroggyant, de az, hogy megolvadjon a dugattyú és a többi az jó nagy baromság.......?
Bell & Sebastian
2024. május 15. 15:54
Mert az automata nyomatékváltó nem férfias - Magyarországon se. Nem próbálta, de tudja. (Nem hiszem, hogy a Betoyoda ennyire nem számít az amcsi hülyékre. Ennyire kihegyezett egyhatos háromhengeres persze nem egymillió mérföldet bír, de ez így, ebben a formában mérnöki kudarc.)
RasPutin
2024. május 15. 13:25
melyre a márkaszerviz egy 42 180 dolláros, átszámítva 15,12 millió forintos javítási költséget mondott. Ebből már új autót lehet venni. Ebből a típusból a legdrágább amit találtam 45.140 USD
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!
Mindent egy helyen az olimpiáról