A kápolnát Barattáné Zámbó Ágnes építészmérnök tervezte annak idején. Negyvenezer téglából épült, a falak hatvan centi vastagok és az Árpád kori templomok stílusában épült. A tornya 12 méter magas, a hossztengelye szintén ugyanennyi, a szélessége pedig eléri a hat métert. 2008 októberében volt az alapkőletétel és 2009. június 27-én, Szent László király neve napján szentelték fel.
Kerékgyártó László akkor úgy gondolta, itt lesz a család temetkezési helye is, ám az élet mást hozott.
Számomra ez fájdalmas pont, mert az életem csodájaként éltem meg, hogy sikerült megalkotni ezt a kápolnát.
De sajnos családi okokból nem tudom tovább vállalni a karbantartását, gondozását. Jó állapotban van, 2020-ig László napkor misét is tartottunk benne”– folytatja Kerékgyártó László, aki azt is elmondta, felvette a kapcsolatot a ferencesekkel, a pálosokkal és a bencésekkel is, felajánlottam megvételre a kápolnát, de sajnos nem járt sikerrel. Szerinte pedig a zarándokturizmus egyik fellegvára lehetne a kápolna, hiszen csodás környezetben fekszik, alatta fut a Szent György-vonal, amelynek jótékony hatását érezheti az, aki eltölt némi időt a kápolna falai között.
A tulajdonos abban reménykedik, a vevő nem változtatja meg a kápolna funkcióját: „Olvasom, hallom, Németországban, Franciaországban sorra zárják be a katolikus templomokat, kápolnákat, éttermet, kávézót nyitnak a helyükre vagy éppen lakássá alakítják át őket. Arról nem rendelkezhetem, hogy ha valaki megvásárolja, mit tesz vele. Csak abban bízhatom, nem lesz belőle borozó vagy kávézó, hanem megmarad Isten házaként” – összegzett a tulajdonos.