A Magyar Nemzet arról ír, hogy
a külföldről érkező támogatások „aranybányát jelentettek a Bajnai Gordon nevével fémjelzett DatAdat-cégcsoport számára,
amely az ellenzéki kampány digitális részéért volt felelős”. Hozzáteszik: csak sms-ekre, adatbázis-építésre és online hirdetésekre 860 millió forint ment el, az ÁSZ a folyamatban levő NAV-vizsgálat eredményétől teszi függővé, hogy mindez milyen lépéseket vonhat maga után.
A tények: a Mindenki Magyarországa Mozgalom választási gyűlésekre, kampányrendezvényekre 226,93 millió forintot, sms-re, adatbázis-építésre, online hirdetésre 860,53 millió forintot, plakátra, szórólapra, egyéb kampányeszközre 288,98 millió forintot, kiadványokra pedig 35,82 millió forintot költött, a pénz java része az MMM-től a DatAdat-cégcsoporthoz vándorolt. A lap hangsúlyozza:
a tranzakciók kapcsán jelenleg a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) vizsgálódik, így az ÁSZ csak akkor tud megállapításokat tenni a trükközésekről, amikor az adóhatóság nyomozása lezárul.