Magyar Péter ennek nem fog örülni: a nyugdíjasok elsöprő többsége elutasítja a sértő kijelentéseket
Raskó György szavainak megítélése túlmutat a hagyományos politikai törésvonalakon – hívta fel a figyelmet a Századvég kutatásában.
A magyar fapados légitársaságot főleg a késések és a rossz ügyfélszolgálat miatt kritizálták.
A „Which?” felmérése szerint a Wizz Air a második egymást követő évben is a legrosszabb rövid távú légitársaság – számolt be az Independent. Az elégedettségi felmérésében 2023 októberében 10 775 járatot vettek szemügyre, és a brit utasokat arra kérték, hogy értékeljék a légitársaságokat az ügyfélszolgálat, az ár-érték arány, az üléskényelem, valamint az ételek és italok tekintetében.
A magyar fapados légitársaságot főleg a késések és a rossz ügyfélszolgálat miatt kritizálták,
egy ügyfél szerint lehetetlen volt velük kommunikálni, amikor segítséget kért. Az ötből egy csillagot kapott a légitársaság az ügyfélszolgálatért, 44 százalékos összpontszámmal, ami azt jelenti, hogy a második egymást követő évben is az utolsó helyen végzett, közvetlenül a Ryanair (47 százalék), az Iberia (49 százalék) és a Vueling (53 százalék) mögött. A Wizz Air a többi kategóriában – beleértve az ár-érték arányt – sem kapott két csillagnál többet.
Nyitókép: NurPhoto via AFP