Rommá verte a TV2 az RTL-t, a Farm VIP tarol
Az RTL számára alaposan feladta a leckét a celebreality.
Több kategóriában, mint például a teljes lakosság körében és a fő kereskedelmi korcsoportokban is győzött nézettségben a kereskedelmi csatorna.
A TV2 a többek között lapunknak is elküldött közleményében jelentette be, hogy a csatorna 2023-ban abszolút nézettségi listavezető volt főműsoridőben és teljes napon egyaránt, megelőzve az összes magyar televíziót.
A TV2 Média Csoport csatornacsoportként megőrizte vezető pozícióját. Továbbra is azon dolgozunk, hogy a legjobb szórakoztató-, sport- és hírműsorokat készítsük az új évben is”
– fogalmazott Pavel Stantchev, a TV2 Média Csoport vezérigazgatója.
Kiemelték, hogy az éves átlagokat vizsgálva a 18-59 évesek körében a TV2 lett a legnézettebb csatorna 2023-ban, mind teljes napon, mind főműsoridőben. A csatorna elsősége megkérdőjelezhetetlen, hiszen a 18-49 évesek és a teljes lakosság körében is az első helyen végzett. Kiderült többek között az is, hogy 2023-ban a 18-59 évesek körében a TV2 az első helyen végzett 10,0%-os átlag közönségaránnyal, az előnye jelentős a második legnézettebb csatornához képest teljes napon (RTL – 7,2% SHR).
Ezzel együtt fontos kiemelni, hogy főműsoridőben is a TV2 érte el a legmagasabb éves átlagot 2023-ban, erre a 18-59 évesek körében legutóbb 2001-ben, tehát 22 évvel ezelőtt volt példa”
– jelezték, majd úgy folytatták, hogy a csatorna remek főműsoridős szériája már 2022. októberében elkezdődött, hiszen azóta csupán egy olyan hónap volt (2023. június), amikor nem az első helyen végzett.
Az adatok szerint a tavalyi év legnézettebb műsora a március 12-én adásba került Zsákbamacska nyitóepizódja volt 1,3 milliós átlag nézettséggel (AMR) a teljes lakosság körében. Az év legnézettebb filmje a 18-59 évesek körében a TV2-n, december 24-én Szenteste vetített Reszkessetek betörők! című film volt.
Általánosságban elmondható, hogy a legmagasabb nézettségi eredményeket a saját gyártású műsorok hozták 2023-ban is”
– közölték.
Az év utolsó hónapjában is a TV2 végzett az első helyen a csatornák nézettségi versenyében, és ennek köszönhetően a hirdetők számára kiemelten fontos szeptember-december időszakban minden hónapot megnyert a 18-59 évesek körében, teljes napon és főműsoridőben egyaránt.
Ezt is ajánljuk a témában
Az RTL számára alaposan feladta a leckét a celebreality.
Nyitókép: MTI Fotó: Mohai Balázs