Álomszerű hír érkezett a magyar gazdaságról: a változás az asztalunkon is megjelenhet
Nem állnak meg a határon a hazai termékek.
Az árcsökkentés mintegy ötven terméket érint.
Árcsökkentési programjának részeként a Lidl Magyarország újból mérsékli a fogyasztói árakat, így február 2-ától több tej és tejtermék, fagyasztott gyümölcs és zöldség, valamint tisztálkodási termék is tartósan olcsóbb lesz. Az árcsökkentés 50 terméket érint, melyek akár 40 százalékkal olcsóbban is megvásárolhatóak – közölte a Piac és Profit.
A lap felidézte, hogy a német áruházlánc egy évvel ezelőtt az első között indította el árcsökkentési programját, melynek keretében ezidáig már több mint 600 terméket kínál tartósan csökkentett áron. Ennek köszönhetően számos, a vásárlók körében kedvelt és keresett élelmiszerért kell kevesebbet fizetni a korábbiakhoz képest a kasszáknál.
„A vállalat egyértelműen a lehető legjobb árak biztosítása, így az élelmiszer-infláció letörése mellett tette le a voksát, amit az új évben további árcsökkentő intézkedésekkel kíván folytatni. Az áruházlánc elért eredményeit igazolja az a tény is, hogy
az Árfigyelő kosara decemberben átlagosan, a termékek egységára alapján a Lidlnél volt a legolcsóbb”
– idézte a lap.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője a pénteki árzuhanás kapcsán azt is elmondta, hogy a 10 és 40 százalék közötti árengedmény
havi szinten több ezer forint megtakarítást jelenthet a háztartásoknak.
Nyitókép: Daniel LEAL / AFP