Tűz ütött ki a londoni luxusszállodában, több tucat embert kellett kimenekíteni (VIDEÓ)

A tűz oka egyelőre ismeretlen, az eset után a hotel várhatóan jelentős felújításra szorul.

A BDPST Koncept ügyvezetője szerint a mesterséges intelligencia nagyban segíti a szállodák munkáját, de továbbra is nagy szükség van az emberek szakértelmére.
Orbán Ráhel a Brand Festivalon megtartott előadásában a Vörösmarty téren hamarosan nyíló Dorothea Hotel Budapest Autograph Collection „guest journey”-jét bemutatva a mesterséges intelligencia szerepéről beszélt a revenue management és a turizmus területén – számol be a turismus.com.
A BDPST Koncept ügyvezetője beszédében elmondta, a mesterséges intelligencia nem helyettesíti teljesen az embereket a szállodaiparban, ugyanakkor nagyban megkönnyíti a munkát, ezért egy hibrid megoldást kell keresni.
Orbán Ráhel hangsúlyozta, a mesterséges intelligencia évek óta segíti a nagyobb szállodák munkáját. A legismertebb terület, ahol az MI évek óta jelen van, a revenue management, ahol a szoftverek a legjobb árak érvényesítését és a személyre szabott ajánlatok készítését támogatják, így segítve a profit maximalizálását és a rendelkezésre álló szobák kihasználásának optimalizálását.
Hozzátette, bár a BDPST új szállodájában csak háttértámogatóként működik a szerver, Japánban viszont már van már olyan hotel, ahol az emberi erőforrás helyettesítésére használják a mesterséges intelligenciát. Mint Orbán Ráhel hangsúlyozta:
az MI egy kétélű fegyver, és működésének sikeressége továbbra is az emberek hozzáértésén múlik.
Nyitókép: BDPST Koncept