A kínai BYD meggondolta magát: ez komolyan érinti a szegedi gyárát is

A magyarországi üzem mintegy 4,5 milliárd dollárból valósul meg, és évi mintegy 200 ezer járművet fog gyártani 2025 végétől, a teljes termelést 350 ezer darabra tervezik.

Volt, aki nevetett, de a legtöbben nem.
Szokatlan tájékoztatást kaptak ma reggel a budapesti metróval közlekedő utasok. A Mandiner egyik munkatársa is metróval utazott szerkesztőségünkbe kedd reggel, amikor a 3-as metró vezetője szokatlan kijelentést tett a hangosbemondóban:
Kedves Utasaink! Előreláthatólag nem tudjuk pontosan, hogy mikor fogunk indulni
– fogalmazott, amelyre néhány utas nevetéssel, többen azonban egyáltalán nem reagáltak.
A kijelentést követően fél perccel azonban a vezető hozzátette: „megkezdjük az elindulást”, majd a jármű el is indult.
Kollégánk helyszíni tudósítása szerint néhány megállóval később kiderült az is: egy műszaki meghibásodás miatt az állomásokról való elindulás csak külön engedéllyel lehetséges.
Nyitókép: MTI/ Jászai Csaba