Újra nagyot zakózott a hétvégén az RTL
Ismét többen választották a Tv2 esti műsorát.
A 18-49-es célcsoportban egyszerűen verhetetlen a TV2 legújabb műsora.
Az új nézettségi adatokat figyelembe véve úgy tűnik, hogy jó ötlet volt a TV2 részéről a Kőgazdag Fiatalok – Rich Kids Hungary elindítása.
A Nielsen Közönségmérés adataiból ugyanis kiderült, hogy a műsor első hetének öt epizódjából négy adás is bekerült a 18-49-es célcsoportban a hét 50 legnézettebb műsora közé.
A Kőgazdag Fiatalok legnagyobb konkurenciája az RTL-en futó A mi kis falunk című sorozat. A két műsor közönségarányai a 18-49-es célcsoportban a következőképpen alakultak szeptember 18-a és 22-e között:
Hétfő: Kőgazdag Fiatalok: 15,4% – A mi kis falunk 7,3%
Kedd: Kőgazdag Fiatalok: 13% – A mi kis falunk 7,3%
Szerda: Kőgazdag Fiatalok: 11,6% – A mi kis falunk 8,9%
Csütörtök: Kőgazdag Fiatalok: 12,2% – A mi kis falunk 9,7%
Péntek: Kőgazdag Fiatalok: 13,8% – A mi kis falunk 9,5%
***
Ezt is ajánljuk a témában
Ismét többen választották a Tv2 esti műsorát.
Nyitókép: TV2 / Facebook