Kiderült, mennyit kellett várniuk a budapesti járatra a Ryanair péntek este Zadarban ragadt utasainak
Az utasok beszámolói szerint törölközőkön és szivacsokon kellett éjszakázniuk.
Egy magyar utas a Budapest – Korfu járaton szerzett borzasztó élményeket.
Egy elégedetlen utas kereste meg a Blikket, hogy elmondja, milyen kellemetlen élményben volt része a Ryanair Budapestről Korfura tartó gépén.
Levelében leírta, hogy a gép 9:35-kor indult volna a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérről, de csak két óra késéssel tudtak felszállni. A pilóta arra hivatkozott, hogy „nincs hely Korfun”. A repülő végül így sem tudott leszállni a célállomáson, és 14:15-kor egy másik településen, Prevezán landoltak.
Ezt követően 17 órakor tájékoztatták az utasokat, hogy buszokkal a kikötőbe szállítják őket, és hajóval utaznak át a szigetre. Végül 10 órás késéssel, 22 órára érkeztek meg a korfui kikötőbe.
Mindezek tetejébe a gép végül mégiscsak elrepült Korfura – az utasok nélkül –, hogy felvegye a másik irányba indulókat, akik így szintén több mint négy órát késtek.
Az utas levelében még megjegyzi, hogy a Ryanairnek köszönhetően egy tervezett napjuk odalett a nyaralásból, amiért egy négyeurós étel-ital kuponon kívül nem kaptak semmit kompenzálásul.
Ezt is ajánljuk a témában
Az utasok beszámolói szerint törölközőkön és szivacsokon kellett éjszakázniuk.
Nyitókép: DANIEL KARMANN / DPA / DPA PICTURE-ALLIANCE VIA AFP