Hernádi Zsolt: Drukkoljunk, hogy az angyal leszálljon a Siegessäuléról, a racionalitás terjessze ki szárnyát, és a józan ész ragyogja be Berlin felett az eget!

Ezzel Európa és Magyarország is jól járna. A Mol elnök-vezérigazgatójának írása.

2024-től a tagállamoknak biztosítaniuk kell napi, heti, havi és éves matricákat a személyautóknak és a nehézgépjárműveknek.
A Totalcar arról számolt be, hogy egy EU-s rendelet miatt 2024-től a tagállamoknak biztosítaniuk kell napi, heti, havi és éves matricákat a személyautóknak és a nehézgépkocsiknak.
A rendelet értelmében „a kéthavi díjtétel összege nem haladhatja meg az éves díjtétel 30 százalékát, a havi díjtétel összege nem haladhatja meg az éves díjtétel 19 százalékát, a tíznapos díjtétel összege nem haladhatja meg az éves díjtétel 12 százalékát, a heti díjtétel összege nem haladhatja meg az éves díjtétel 11 százalékát,
a napi díjtétel összege pedig nem haladhatja meg az éves díjtétel 9 százalékát”.
A Totalcar az idei éves 49 190 forinttal számolva 4427 forintra lőtte be a napi, 5410 forintra a heti, 5902 forintba a 10 napos engedélyt. A havi úthasználat max. 9346 forint, a kéthavi pedig 14 757 forint lehet.
***
Nyitókép: Mandiner-archív