Nemcsak főműsoridőben, de az egész napot tekintve többen nézték a TV2-t.
Nemcsak a márciusban, hanem 2023 első negyedévében összegezve is mindhárom kiemelt korcsoportban a TV2 nyerte a nézettségi versenyt az RTL-lel szemben – derül ki a csatorna közleményéből.
A TV2 szerint, ahhoz hogy a 18-59, 18-49 éves korosztályban, valamint a teljes lakosság körében is ilyen magas nézettséget tudtak szerezni, nagyban hozzájárultak a csatorna saját gyártású műsorai. Ezek közül is két kvízműsort, a Szerencsekereket és a Zsákbamacskát, a Hazatalálsz című sorozatot, valamint a Szátrban Sztár tehetségkutató műsort emelték ki. Ezutóbbi élőadása minden alkalommal komoly előnnyel nyerte az idősávját.
A jelenleg is műsoron lévő Zsákbamacskával szemben az RTL új üzleti realityt indított Az álommeló címmel. A Cápák között sikerén felbuzdulva a csatorna bízott benne, hogy ezzel nézettségi előnyre tett szert, ám az első, április 3-i műsor idősávjában a TV2-n futó Zsákbamacska bizonyult népszerűbbnek.
2023 eddigi Top 10 legnézettebb műsorai első két helyén a Zsákbamacska március 12-i nyitóadása, valamint a másnapi, március 13-i rész található. Őket követi a dobogón Sztárban Szát március 12-i adása. A TOP 10-be az RTL-ről csak a Cápák között, illetve a nemrég indult Gólkirályság epizódjai kerültek fel.