Bejelentette a Lidl: visszahozzák mindenki kedvenc termékét, amire egy éve várnak a vásárlók
A Lidl-nél is indul a karácsonyi szezon.
A 2022. novemberi adat még minimális, 0,6 százalékos növekedést mutatott, ezért is volt jelentős a trendváltozás – írja a Világgazdaság.
Hiába árazták le több száz terméküket a kiskereskedelmi láncok, beleértve a Lidlt és az Aldit is, már második hónapja egyre kevesebb terméket tudnak eladni – írja a Világgazdaság. Januárban a kiskereskedelem forgalom – a nyers adat szerint – 3,9, naptárhatástól megtisztítva 4,5 százalékkal csökkent az előző év azonos időszakához képest – közölte a KSH hétfőn reggel.
A statisztikák azt mutatják, éves alapon 4,8 százalékkal csökkent decemberben az országos kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers adat szerint, a naptárhatástól megtisztítva 3,9 százalékos volt a mínusz. A 2022. novemberi adat még minimális, 0,6 százalékos növekedést mutatott, ezért is volt jelentős a trendváltozás. 2021 februárjában volt hasonlóan rossz adat, azaz decemberben egy korszak lezárult a hazai kiskereskedelemben.
Nyitókép: Sajt- és tejtermékkínálat a Hunyadi téri vásárcsarnokban (IV. vásárcsarnok). MTVA/Bizományosi: Róka László