Örülhet Zelenszkij, az amerikai márka rohamléptékben terjeszkedik Ukrajnában
A háború kezdete óta ez a 15. KFC-étterem, ami most megnyílt Ukrajnában.
Több, mint kétszer annyian nézték a Pepe című magyar sorozatot TV2-n, mint az ukrán vígjátékot az RTL-n.
„Június 5-én este a TV2-n a Pepe című magyar sorozatot a teljes lakosságból 349 ezren nézték a Nielsen mérései szerint (11,3%-os közönségarány), miközben az RTL Klubon a rövidebb A nép szolgája című sorozat első adása 161 ezer embert vonzott (5,4%), a második pedig még kevesebbet, 150 ezret (4,7%)” – számol be a kereskedelmi tévék legújabb nézettségi adatairól az Origo.
Kiderül: a Pepe könnyen vitte a a 18-59-es korcsoportot is, ahol közel l 172 ezer nézője volt, 12,4%-os közönségarány mellett, míg A nép szolgáját előbb 65, majd 62 ezer tévéző választotta ebben a célcsoportban: ez szerény 4,8% és 4,3%-os share-t jelent.
A Zelenszkij-vígjáték minden héten rémes nézettségi eredményt hoz az RTL-n, de csodák csodája, mégsem veszik le műsorról – teszi hozzá az Origo, amely szerint ennek politikai okai lehetnek.
Nyitókép: MTI/EPA/Taccjana Zenkovics