Karácsonyi ajándék leplezhette le Szoboszlai esküvői tanúját (VIDEÓ)
Mutatjuk a kapcsolódó videót.
Megújul Zugló, a főváros XIV. kerületének városközpontja; a Bosnyák tér és a Rákos-patak közötti, csaknem hét hektáros területet a Bayer Property Zrt. fejleszti a Zaha Hadid Architects tervei alapján. Az építkezés 2022 elején kezdődik és várhatóan 2029-ig tart - közölte az ingatlanfejlesztő vállalat hétfőn az MTI-vel.
Sokorai István, a Bayer Property Zrt. vezérigazgatója az MTI érdeklődésére elmondta, hogy a teljes beruházás értéke körülbelül bruttó 250 milliárd forint. A fejlesztés szakaszosan történik, az első ütemben egyebek mellett megújul a Bosnyák téri piac, amely fölé Polgármesteri hivatal és egy kerületi rendelőintézet épül. Az első ütemben tervezett fejlesztések a becslések szerint 5-6 milliárd forintot tesznek ki – tette hozzá.
Ez magában foglalja teljeskörű projektmenedzsmentet, marketing, jogi és pénzügyi támogatást, illetve az ingatlanértékesítési tevékenységet is. A generálkivitelezési munkálatokat a Bayer Construct végzi.
A Bayer Property Zrt. – amely a Bayer Construct csoport tagja – komplex ingatlanfejlesztési projektek (lakóingatlanok, irodaépületek, kereskedelmi ingatlanok, ipari- és logisztikai létesítmények, közintézmények, sportlétesítmények) előkészítésével, tervezésével és megvalósításával foglalkozik.
Az iroda nevéhez több mint 70 lezárt projekt fűzödik, köztük: a londoni olimpiára épült Aquatics Center, a Guangzhou, a MAXXI Művészeti Múzeum Rómában, a BMW Központi épülete Lipcsében, az Oxfordi Egyetem Investcorp épülete és a milánói CityLife városnegyed. A Zugló Városközpont a tervező iroda első magyarországi projektje.
A közlemény idézte Gianluca Racana, a Zaha Hadid Architects igazgatóját, aki elmondta az új városközpontban egyaránt megtalálhatóak lesznek a lakó-, az iroda-, a kereskedelmi- és szabadidős funkciók. A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Bayer Property Zrt. nettó árbevétele tavaly 200,125 millió forint volt és 17,95 millió forint nyereséggel zárt.
(MTI)
Fotó: ZVK Projekt Iroda