Nem akarják Karácsony emberei, hogy kiderüljön, mire folytak el közpénzmilliók

Az óbaloldal rejtegetni próbálja a sötét titkokat Budapest Brand mögött.

Az új állomás megépítésével óránként akár 1000 fő is feljuthat majd a Tabánból a Gellért-hegyre.
A Gellérthegyi SIKLÓ Kft. az I. kerületi városvezetés észrevételei alapján aktualizálta a Gellért-hegyi sikló terveit, és hamarosan megkezdődhet a kivitelezés is – írja a We Love Budapest.
A tervek szerint a sikló bejárata a Rác fürdő mellől nyílik majd, és egészen az Orom utcáig, egy 100 méteres szakaszon a föld alatt közlekedne, majd ezután egy 4,5 méter magasban megépülő pályán haladna a Citadella sétánynál megépülő fogadóállomásig. Az új állomás megépítésével óránként akár 1000 fő is feljuthat majd a Tabánból a Gellért-hegyre, ahol nemcsak egy állomás, de egy kávézó is várni fogja őket.
Nyitókép: Gellérthegyi Sikló Kft.