Ez azt jelenti, hogy egy hónapban összesen 61,31, egy évben 735,87 millió forintba kerül az üzemeltetése a komplett hálózatnak.
A felszámolt automatákból származó megtakarítás a 120–170 millió forint közötti tartományban lehet, csakhogy ez az eredmény eltörpül a TVM-ek által generált forgalom mellett.
A pandémia előtti utolsó évben, 2019-ben átlagosan havi nettó 3,35 milliárd forintot hoztak a konyhára a gépek, 2020-ban ez a vírus miatt értelemszerűen visszaesett és 1,97 milliárdot ért el, az idén június 30-ig pedig 1,65 milliárd forint bevétel realizálódott a teljes automatahálózaton egy hónap leforgása alatt. Vagyis két éve több mint 40 milliárd forintot költöttek el az utasok ezeken a berendezéseken, ami tavaly a 24 milliárdhoz közelített, a 2021-es terv pedig 31 milliárddal kalkulál. A jelenlegi hároméves ciklusban a BKK teljes értékesítése 69 és 43 milliárd volt, az idén pedig 55 milliárd forint lehet, megállapítható, hogy a TVM-eken a teljes jegy- és bérleteladások több mint fele, hozzávetőleg 56 százaléka bonyolódik le.