Oktatófilm világbajnoki rekorddal: Párizs után Budapesten is Kós Hubert a hátúszás királya! (VIDEÓ)
A 200 méteres hátúszás olimpiai bajnoka a Duna Arénában 25 méteres medencében is megmutatta, ki az úr a háznál.
Az Index információi szerint tenderdokumentáció és a szükséges engedélyek várhatóan jövő nyárra lesznek készen.
Újabb átépítések lesznek a fővárosi rakpartokon, a pesti után hamarosan a budai oldaltól is elköszönhetnek az autósok – tudta meg az Index a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) illetékeseitől.
A BKK Facebook-oldalán még csak annyi szerepel, hogy „kezdődhet az újragondolt Duna-part tervezése”, miután tegnap aláírták a szerződéseket a budai és a pesti belvárosi rakpartszakaszok terveit készítő cégekkel. A lap megtudta: ez annyit jelent, hogy mostantól készülnek a Duna-Buda és a RAK-PARK projektek kiviteli tervei, a tenderdokumentáció és a szükséges engedélyek pedig várhatóan jövő nyárra lesznek készen.
Ahogy az a fentebb látható posztból kiderül, a Duna-Buda projekt célja, hogy miközben az alsó rakpart észak-déli közlekedési folyosó szerepe megmarad, a budai belvárosi Duna-parthoz kapcsolódóan olyan köztérhálózat jöjjön létre, amely a lakosság és a turisták számára egyaránt vonzó lehet. Egyben javítani kívánják a kerékpáros közlekedés feltételeit, és a gyalogosok igényeihez igazítanák a környezetet, a zöldfelületek növelésével ösztönözve a közterületek közösségi használatát.
Fotó: BKK Facebook-oldala