Igazából tudtam, hogy váltanom kellene országot
Ehelyett ott rohadtam szinte minden magyar tévécsatornánál.
Az előző két évben összesen több mint 1,2 milliárd forint értékű állami hirdetést kapott a Népszava.
Bár a balliberális média részéről rendre elhangzik a panasz arra vonatkozóan, hogy nem kapnak állami hirdetéseket, az általunk megismert adatok azt bizonyítják, hogy ez messze nincs így. A Népszava esetében bizonyosan nem.
A Kantar Média Kft. úgynevezett listaáras reklámköltéseket tartalmazó összesítéséből az derül ki, hogy
így összesen több mint 1,2 milliárd forint folyt be így a laphoz.
A hirdetők között olyan neveket találunk, mint az Államadósságkezelő Központ, a Honvédelmi Minisztérium, a, a Nemzeti Adó-és Vámhivatal vagy a Szerencsejáték Zrt. Külön érdekesség, hogy állami részről mindkét vizsgált évben a Miniszterelnöki Kabinetirodán keresztül épp a kormány hirdetett a legnagyobb összegben a Népszavában.
A legnagyobb hirdetők a két vizsgált évet összesítve:
Miniszterelnöki Kabinetiroda (917,2 millió)
Magyar Villamosművek Zrt. (148,4 millió)
Szerencsejáték Zrt. (31,4 millió)
Magyar Turisztikai Ügynökség (30,9 millió)
nyitóképünk illusztráció, forrás: MTI