Linkedin profilján írta egy bizonyos Petra Rees, hogy „Ébredj fel, Volvo! A világ már nem ugyanaz a hely, mint 90 éve volt”. A bejegyzés kapott hideget, meleget feltehetően előbbi miatt kerülhetett törlésre a szerző által. Rees azzal érvelt, hogy a nőknek már eleve nap mint nap meg kell küzdeniük a hímsoviniszta társadalmakkal és már észre sem vesszük a diszkriminációt.
Hogyan lehetséges, hogy 2021-ben a világ egyik legnagyobb autógyártója még mindig a férfi szimbólumot használja saját logójának?”
A kérdésre maga a cég felelt, ők ezt adták válaszul a sértett szerzőnek: a cég által használt szimbólum egy régi jel, amely az alkímiában a vas jelölése.
Ami hasonlóan érdekes, hogy Rees annyira szívén viselte az ügyet, hogy megoldási javaslatokkal is előállt, amelyek nem neutrális jelek voltak, hanem női szimbólumok – az egyenlőség jegyében.