Az FKF a Magyar Nemzet megkeresésére nem volt hajlandó elárulni, hogy az elmúlt három hónapban hány munkatársat küldtek el, illetve azt sem, hogy év eleje óta mennyi ez a szám. Emellett az egyik tartályellátó csoporttól azzal az indokolással küldték el az egyik dolgozót, hogy „nincs elég munka.” Mint kiderült azonban, a valódi indok az, hogy gyakorlatilag leállt az FKF ügyfélszolgálata, ami miatt több ezer kiszállítandó tartály áll hónapok óta raktáron. A Magyar Nemzet forrásai szerint több ezer e-mailes ügyfélmegkeresés áll feldolgozatlanul.
Az ügyfélszolgálat nettó összeomlásának az oka az, hogy még az elbocsátások előtt több ügyfélszolgálatos kolléga magától hagytta ott az FKF-t, pótlásukra pedig egyrészt nem vettek fel elég dolgozót, másrészt a betanításuk is nehézkesen ment. Az lap értesülései szerint olyan alacsony a feldolgozott igénylések száma, hogy a vállalat még azt a kb. nyolc teherauót is kihasználatlanul hagyja, amelyek 10-12 címre tudnak kimenni és legkésőbb reggel 9-re vagy fél 10-re a járművek már ismét depóban állnak.
Gyakorlatilag csak a telefonos bejelentések jutnak el egy-két napon belül az adminig. Ráadásul csak abban az esetben várhat segítséget az ügyfél, amely ne mjár szerződésmódosítással (például: eltörik egy kuka). Minden egyéb, szerződésmódosítással járó esetben hónapoka kell várniuk az ügyfeleknek
A Magyar Nemzet értesülései szerint a cég arra kérte a klienseket, hogy a kukák kihelyezéséig zsákokban tegyék ki a szemetet.