Meghiúsult az a csaknem egymilliárdos közbeszerzés, amelyben fél tucat önkormányzati társaság a reklámkampányai lebonyolítására keresett ügynökséget.
Visszavonta a médiavásárlási szolgáltatások beszerzésére kiírt közös közbeszerzését hét fővárosi tulajdonú társaság.
A nyertes a társaságok folyamatos, illetve kampányszerű kommunikációjához kapcsolódó médiaügynökségi, médiatervezési és médiavásárlási feladataiért felelt volna. A dokumentációban külön fontosnak tartották kitérni arra, hogy a cégek erősíteni kívánják az online felületeken való kommunikációjukat, így hangsúlyt kívánnak helyezni a Facebook- és a Google-platformon futó hirdetésekre.
Ami egyből szemet szúrt az illetékes hatóságoknak, hogy a főváros által kiírt pályázaton csak és kizárólagosan az nyerhet, aki rendelkezik Effie-díjjal.
jóllehet az Effie-díjat 2002-től ítélik oda Magyarországon. Ezt a kitételt a KDB elnöke aggályosnak ítélte meg,
(Címlapkép: MTI/Balogh Zoltán)