„Minden apró hozzájárulás számít! Csurran-cseppen!” – így pörgetik a Tisza-szigetek az Orbán Viktort lejárató filmet

A „buzgó sziget-őrsök” munkájáról Morvay Péter újságíró rántotta le a leplet.

Az internetezők 70 százaléka vásárol, 60 százaléka bankol, 50 százaléka ügyeket intéz a világhálón.
Demokratizálódik az internetezők világa: már nem csak a fiatalabb, városi, jó anyagi körülmények között élő férfiakra jellemző a világháló használata – erről beszélt Bakonyi Eszter piackutató, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) munkatársa az M1 aktuális csatorna vasárnap reggeli műsorában. A szakember egy tavaly év végi kutatás eredményeit ismertetve elmondta: Magyarországon a 16 évnél idősebbek körében 6,5 millióan használják az internetet, köztük sok százezer idős ember.
Sokat fejlődtek az internetes fizetőrendszerek, egyre egyszerűbb a használatuk, a bankok sokat költöttek erre. A pénzintézetek nem csak a pénzünkre pályáznak, a bizalmunkat szeretnék elnyerni, és ehhez szükség van magas szintű, kényelmes szolgáltatásokra. Az internethasználati szokásokról szólva a kutató megjegyezte: a világhálón nem érvényesül az a sztereotípia, hogy csak a nők szeretnek vásárolni, a férfiakra is hasonló mértékben jellemző ez a tevékenység.
(MTI)