Ötvennel a fővárosban? Így nézne ki a sebességkorlátozás a gyakorlatban!

2020. április 29. 16:18

Karácsony Gergely szándéka a budapesti sebességkorlátozás bevezetésére számos kérdést vet fel.

2020. április 29. 16:18

Karácsony Gergely főpolgármester bejelentése – miszerint bevezethetik a sebességkorlátozást a fővárosban – számos ellenvéleménnyel találkozott az elmúlt napokban. Környezetvédelmi és közlekedési érvekkel is kritizálták a tervezett intézkedést. A Totalcar a legújabb videójában próbálta meg kideríteni, milyen lehet a sebességkorlátozás a gyakorlatban.

Összesen 81 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Bati59
2020. május 01. 07:18
De vajon mi motiválhatta ezt a látszólag háborodott elmére valló előterjesztést? Várom rá az ötleteket. Talán a rossz populizmus? Talán az idősek és alacsony egzisztenciájúak szavazatára apellál -- ők nyilván nem autóval járnak. Vagy az életszerűtlen és ezért betarthatatlan korlátozásokat megszegők bírságaiból származó bevétel? A cinkosoknak és csókosoknak persze méltányossági alapon el lehet majd engedni a büntetést, a többiekkel pedig miért ne lehetne kibabrálni, különösen a politikai ellenfelekkel.
Bati59
2020. május 01. 07:16
Amikor levizsgáztam autóvezetésből, a megengedett sebesség lakott területen 60 km/óra volt. És miközben a technika minden határon túl fejlődik, a sebességhatárok pedig egyre csak csökkennek. Ez a folyamatos visszafejlődés meglehetősen szégyenletes! NEM SZABAD EZZEL MEGALKUDNUNK! A sebesség nem valami huligánság, hanem a közlekedés hatékonyságának legfőbb mutatója. A drága időnket nem az úton döcögve kellene eltöltenünk, hanem hasznos tevékenységekkel. A legegyszerűbb persze tiltani. Ahhoz nem kell kreativitás. Ha 0 sebességgel megy az autó, akkor nem büdösít, és nem okoz balesetet. De hát nem efelé kellene haladnunk, hanem bővíteni, korszerűsíteni az úthálózatot az autópark növekedését követve! Sajnos ez már nem olyan egyszerű, mert ezen komolyan dolgozni kellene, ami már büdös a tisztelt fővárosi vezetésnek.
bajai
2020. április 30. 07:36
Lakó-pihenő övezetben eddig is 20 volt, és továbbra is 20. Be is kellene tartani, legelább akkor, amikor van élet az övezetben.
Saksafar
2020. április 30. 06:59
Szóljanak majd ha Gerikének lesz egy értelmes gondolata is!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!