Hassay Zsófia a javaslat vitájában kifogásolta azt a technikát, hogy
az előterjesztésben előzetesen nem nevezték meg a cégek kiválasztott vezetőit. Nem tudtak tájékozódni sem a pályázatokról, sem a pályázókról
– mondta, és értetlenségének adott hangot amiatt, hogy indoklás nélkül cserélik le a cégvezetőket. A politikus álságosnak nevezte a kinevezéseket, mert szerinte az év végi díjazásokról adott tájékoztatóból látszik, hogy a főváros vezetői kikkel akartak tovább dolgozni és kikkel nem.
A Főpolgármesteri Hivatal közleménye szerint Liszka Tamás, a Budapest Film Zrt. új igazgatója – aki Óvári Gyulát váltja a társaság élén – az ELTE bölcsészkarán, majd a Magyar Képzőművészeti Egyetem intermédiaszakán szerzett diplomát. 2015-től a Budapesti Metropolitan Egyetem Médiaművészeti Intézetének vezetője, 2013 és 2017 között szakvezetője. Oktatási tapasztalatokat szerzett a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem média-design szakán, emellett a Színház- és Filmművészeti Egyetem doktori iskolájában az interaktív filmnyelv elméleti kérdéseit kutatja. Az Anilogue Nemzetközi Animációs Filmfesztivál alapítója és fő szervezője, tizenhat éve hozza el Budapestre a világ mértékadó animációs alkotásait - írták. Fesztiválszervezőként és filmforgalmazóként komoly kapcsolatrendszerrel rendelkezik.
Közölték, hogy a Budapest Film Zrt. új vezetőjének feladata, hogy az art mozik hálózatának fejlesztésével megőrizze a város kulturális sokszínűségét, színvonalas programokkal növelje az egyedülálló értékeket közvetítő filmszínházak jelentőségét és a budapesti közönséget kiszolgálva fenntartsa a minőségi mozgóképkultúra iránti igényt. Közleményben tudatták azt is, hogy Faix Csaba kommunikációs szakember, a Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. új igazgatója – aki Kégler Ádámot váltja a társaság élén – az ELTE bölcsészkarán, majd a Színház- és Filmművészeti Egyetemen végezte tanulmányait. 2005-2012 között a TV2 politikai újságírója; 2010-ben Prompt Media Hungary Kft. néven önálló céget alapított, amely tréningek szervezése mellett videófilmeket és "employer branding stratégiákat" készített. 2014-től 2020-ig a Prezi nemzetközi kommunikációs vezetője. Ez a nemzetközi kitekintés alkalmat adott arra, hogy megismerje a világ marketingstratégiai trendjeit, elsők között használja a márkaépítés új eszközeit - olvasható a kommünikében.