Üres az éremtabló, betelt a pohár: elvennék az olimpiai bizottságtól a sportot a gazdag európai országban
Drasztikus javaslattal állt el a jómódú nemzet a párizsi kudarcok után, hogy Los Angelesben ne maradjon érem nélkül.
Homolya Róbert kapacitásbővítést is ígért a felháborodott ingázóknak.
A Budapest - Cegléd - Szolnok vasútvonalon az elmúlt években 12%-kal növekedett az utasszám, a vonatközlekedést ráadásul a nap mint nap jelentkező műszaki meghibásodások és vonatkésések is jelentősen megnehezítik. A vonal utasai ezért nyílt levélben fordultak Homolya Róberthez, a vasúttársaság vezérigazgatójához, aki hétfőn válaszolt nekik.
Válaszában Homolya rámutatott, hogy a most májusban bevezetett új menetrendi struktúra a vonalon többletkapacitást és rövidebb menetidőket eredményez(ne). A vezérigazgató szerint jövőre hatmilliárd forintot fordít a vasúttársaság a vasútvonal kritikus állapotú szakaszainak kijavítására, valamint a jövőben nagyobb hangsúlyt fektetnek az utastájékoztatásra és a rendkívüli helyzetek kezelésére is.
Azonnali elrendelt intézkedésként mostantól két, a Nyugati és Monor között az S50-es viszonylaton közlekedő szerelvény kapacitását kétszerezték meg, októbertől pedig újabb két szerelvény áll majd két egység FLIRT motorvonatból. A vasúttársaság munkatársai hétköznaponként személyes ellenőrzéseket tartanak majd a szobi és a ceglédi vonal mentén. Homolya azt ígérte: szeptember végéig megvizsgálják az éjjel-nappali vonatközlekedés bevezetésének lehetőségét a ceglédi és a szobi vonalon.