Nyílt levelet írt a MÁV vezérigazgatója a ceglédi vonal utasainak

2019. szeptember 02. 21:12

Homolya Róbert kapacitásbővítést is ígért a felháborodott ingázóknak.

2019. szeptember 02. 21:12

A Budapest - Cegléd - Szolnok vasútvonalon az elmúlt években 12%-kal növekedett az utasszám, a vonatközlekedést ráadásul a nap mint nap jelentkező műszaki meghibásodások és vonatkésések is jelentősen megnehezítik. A vonal utasai ezért nyílt levélben fordultak Homolya Róberthez, a vasúttársaság vezérigazgatójához, aki hétfőn válaszolt nekik. 

Válaszában Homolya rámutatott, hogy a most májusban bevezetett új menetrendi struktúra a vonalon többletkapacitást és rövidebb menetidőket eredményez(ne). A vezérigazgató szerint jövőre hatmilliárd forintot fordít a vasúttársaság a vasútvonal kritikus állapotú szakaszainak kijavítására, valamint a jövőben nagyobb hangsúlyt fektetnek az utastájékoztatásra és a rendkívüli helyzetek kezelésére is. 

Azonnali elrendelt intézkedésként mostantól két, a Nyugati és Monor között az S50-es viszonylaton közlekedő szerelvény kapacitását kétszerezték meg, októbertől pedig újabb két szerelvény áll majd két egység FLIRT motorvonatból. A vasúttársaság munkatársai hétköznaponként személyes ellenőrzéseket tartanak majd a szobi és a ceglédi vonal mentén. Homolya azt ígérte: szeptember végéig megvizsgálják az éjjel-nappali vonatközlekedés bevezetésének lehetőségét a ceglédi és a szobi vonalon. 

Összesen 17 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Korrupt Kornél
2019. október 09. 22:15
és a biztosítóberendezések lopásának, pl. akkut lopni, fémet lopni... ha lehetne a magasfeszültséget belevezetni a dobozba, leszoknának róla...
realista
2019. szeptember 03. 12:01
Milyen jól hasznosult a társadalom számára a MÁV vezér 5 milliós fizetése. Ahogy Hofi mondta: Tud úszni? Nem. És ha megfizetem?
Nannyó
2019. szeptember 03. 10:26
A MÁV működésére egyszerűen nincs mentség. Szét kéne zavarni őket igazgatóstul, forgalomszervezőstül, mindenestül. :) Mindig azt szoktam mondani, hogy legalább két százalékkal magasabb lenne a GDP, ha nem késnének el tömegével az emberek Közép-Magyarországon a munkahelyeikről... Az meg milyen dolog már, hogy ahol felújították a vasúti pályát, ott még hosszabb a menetidő, mint volt a felújítás előtt?! És nem, nem azért, mert "bejáratják", hanem mert csak!
Nannyó
2019. szeptember 03. 09:04
Az agglomerációban mindenkinek el kell dönteni, hogyha be akar jutni Pestre dolgozni, az ácsorgó vonatra ül, vagy autóba, akkor meg a dugóban ül.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!