Elképesztő: józan résztvevőkre költene milliókat a hetente csőddel riogató budapesti városvezetés
A terv totálisan ellentmond a Magyarországon hatályos törvényeknek.
A csoport a #loveislove feliratokat cserélte le.
Közleményt is csatoltak az akcióhoz, melyben úgy fogalmaznak:
„Az Identitás Generáció a mai napon matricákat helyezett el a város több pontján megtalálható, nagy botrányt kavart LMBTQ propagandista reklámplakátokra. Akciónkkal szeretnénk a nagyvállalati lobbistákat egy őszintébb és nyitottabb kommunikáció irányába terelni, így a Coca-Cola termékekkel semmilyen paritásba nem állítható #LOVEISLOVE feliratokat a sokkal karakterazonosabb #LOBBYISLOBBY és #MONEYISMONEY feliratokra cseréltük. Reméljük, hogy a Coca-Cola és a hozzá hasonló multik a jövőben felvállalják profitmaximalizálási szándékukat, és nem fogják szégyenükben érzékenyítő kampányba csomagolni a reklámtevékenységüket.”