Szalai Ádám kórházba vitte Szoboszlai Dominikékat, hogy milliókat adjanak át

Jótékonykodással egybekötött évadzáró ünnepséget tartott az egyik legnagyobb magyar játékosügynökség, az EM Sports.

Az elmúlt években közel 10 ezer gyerek környezettudatos nevelését segítette a Pangea Kulturális és Környezetvédelmi Egyesület.
A SHARE sörmárkát két éve alapította három magyar vállalkozó, és az eredeti célnak megfelelően a beérkező profit 100%-át az utolsó fillérig jótékony célra fordítják.
Az adományozott szervezeteket minden alkalommal egy-egy átfogó terület SHARE-nagykövete választja ki.
Az elmúlt években közel 10 ezer gyerek környezettudatos nevelését segítette a Pangea Kulturális és Környezetvédelmi Egyesület, többek között ezért ők kapták azt az adományt, amit a magyarok söröztek össze nekik az elmúlt pár hónapban. Mint Bombay Bálint, a Pangea elnöke elmondta, a pénzt oktatóközpontjuk fejlesztésére fordítják majd.
A százezer forintos adományt a SHARE, a jótékony sör csapata adta át a Pangeának.
Alvégi Lóci, a SHARE egyik alapítója az elmúlt két évet összefoglalva elmondta: a SHARE több, mint negyven ezer eladott sörön van túl, a mostanival együtt 600 ezer forint adományt adott át összesen, 40 vendéglátóhelyen folyt már a jótékony sör, és eddig 18 cég vásárolt tőlük saját rendezvényeire. Az ebből befolyó összeg profitja egytől-egyig a társadalomért tenni akaró szervezeteknél kötött ki.
„Egyértelműen látszik, hogy minél több folyik be a SHARE-hez, a másik oldalon annál több jótékonyság tud kifolyni belőle. Jelenleg a legfőbb feladatunk a tőkebevonás, amivel megteremthetjük a SHARE növekedésének feltételeit és körülményeit. A folyamat elindult, de jelenleg minden ötletre nyitottak vagyunk.”
Az eddigi adományozottak és az őket választó SHARE-nagykövetek:
Káva Kulturális Műhely – Kovács Patrícia, színésznő
Utcajogász Egyesület – Amnesty International
A Szívbeteg Gyermekek Védelmében Alapítvány – Kovács „Kokó” István, olimpiai aranyérmes bokszoló
Megálló Csoport Alapítvány – Kiss Tibi, énekes
Pangea Kulturális és Környezetvédelmi Egyesület– WWF Hungary
A mostani adományozó, a WWF Magyarország képviseletében Antal Alexa kommunikációs vezető azt mondta, azért a Pangeát választották, mert a fenntartható jövő kulcsa az ember és a természet harmóniája, ezt pedig a legfiatalabb generációknál kell kezdeni, ebben pedig nagyra tartják a Pangea munkáját.
A tájékoztatón előkerült egy sárral felöntött korsó sör is, mely a WWF vizeink védelmét célzó kreatív kampányának része.
„Egy előremutató szabályrendszer, amely vizeink védelmét célozza, most veszélyben van. Az úgynevezett Víz Keretirányelvet, mely azt célozza, hogy vizeink jobb állapotba kerüljenek 2027-re, éppen felülvizsgálja az EU. Ha a keretirányelvet gyengítik, annak hosszútávon az lesz az eredménye, hogy vizeink minősége tovább romlik. Ennek szinte mindenünk áldozatul eshet, többek között kedvenc sörünk is” – mondta Antal Alexa.
A kampányhoz csatlakozó SHARE alapítói a helyszínen meg is kóstolták a saras sört, hogy így készüljenek a jövőre.
A magyarok március 4-ig az alábbi honlapon állhatnak ki vizeink védelméért.
(Forrás: közlemény)