„Te prédikálsz a nők elleni erőszakról?” – kifakadt Magyar Péterre a politikus
„A nők, az anyák, a nagymamák nem agyhalottak” – jelentette ki Vitályos Eszter kormányszóvivő.
A piackutató kiskereskedelmi indexe szerint szőrtelenítő termékekre, így gyantára, gyantacsíkra és szőrtelenítő krémre 1,4 milliárd forint értékben költöttek a magyarok a vizsgált időszakban, 16 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
Júliusban tetőzik a szőrtelenítő termékek és női borotvák eladása, amelyre tavaly június és idén május között több mint másfél milliárd forintot költöttek el a magyar nők, jellemzően drogériákban – közölte a Nielsen piackutató szerdán az MTI-vel.
A piackutató kiskereskedelmi indexe szerint szőrtelenítő termékekre, így gyantára, gyantacsíkra és szőrtelenítő krémre 1,4 milliárd forint értékben költöttek a magyarok a vizsgált időszakban, 16 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
A gyantacsík 540 millió forint értékű forgalma egyötödével haladja meg az előző évet, míg mennyiségben 16 százalékkal nőtt forgalma. A különféle krémek éves forgalma közelít a 450 millióhoz. A hagyományos gyanta a harmadik helyre kapaszkodott fel: értékben 12, mennyiségben 7 százalékkal nagyobb forgalmával.
A női borotvák piaca a jó idővel egy időben, májusban lendül fel és kitart a teljes nyári szezonon át, így a teljes éves eladás több mint harmada a nyári hónapokban történik. Mindez tavaly június és 2018 májusa között 310 millió forintot tett ki, 9 százalékkal többet, mint az előző év azonos időszakában. A Nielsen adatai szerint 100 borotvából 56 terméket drogériában vásárolnak a magyarok, míg a hipermarketekben az értékesítések közel negyede történik. Budapest és környéke a borotvaeladások közel felét érte el értékben, míg a délnyugati régióra az összforgalom mindössze tíz százaléka esik.
(MTI)