„De Márki-Zayjal nem is az a legnagyobb gond, hogy »fél« dolgokat kimondani. Sokkal inkább az, hogy a jelölt nem több, mint egy jól megkonstruált Top Shop reklám. Egy olyan politikus, aki bárhová megy, mindenhol ugyanazokat a paneleket ismételgeti, és minden problémára ugyanazt a megoldást kínálja. Komoly szakképzési problémák vannak a városban? Nem baj, majd a külföldre kiköltözött magyarokat hazahozzuk. Nem létesíthető óvoda az egyik városrészben? Hát, ez megint egy olyan betartatlan ígérete Lázárnak, mint az 1500 fős cég városba telepítése. És a végtelenségig ismételt panelek még hosszan sorolhatók. A telesales-es kép tovább erősödik, ahogy minden alkalommal elhangzik: »megválasztása esetén nem csak a fideszes ígéretek teljesülnek, hanem még többet is kapnak a választók, hiszen…«. És ha emellé még egy késkészletet is vásárolunk, a miénk lehet az ajándék merőkanál szett is. Remek. De kérdem én, ha már helyi választásról van szó, hol vannak az egyes városrészek problémáira adott tényleges válaszok? Tényleg az lenne Hódmezővásárhely minden egyes szegletének legnagyobb problémája, hogy most épp kihasználatlanok és nagyok a buszok? Mert egyébként ennél specifikusabb állításokat nem tesz. Megjegyzem, érdemes megnézni a kormánypárti jelölt fórumait ebből a szempontból (aggódni persze nem kell, pártoskodás van ott is rendesen), de egészen más szinten kezeli a település helyzetét.”