„106 olyan emberre van szükség, aki küzd és állja a sarat” – így fut neki a kampánynak a miniszter

Navracsics Tibor arra is kíváncsi, hogy a Tisza Pártnak lesznek-e egyéni jelöltjei, vagy csak listán indul.

Mivel több cég is jelezte a Momentum Mozgalomnak, nem kíván politikai hirdetést kihelyezni, ezért a párt úgy döntött, padlómatricákat helyez ki a budapesti aluljárókban.
Kéthetes pozitív plakátkampányt indított szombaton a Momentum Mozgalom – írja a 24.hu. Az közösségi finanszírozásból létrejött plakátok a kormány Soros-tervről szóló nemzeti konzultációjára reagálnak – a párt ezekre összesen kétmillió forintnyi adományt gyűjtött össze.
Plakátkampány alatt azonban nem feltétlenül hagyományos óriásplakátokat kell érteni – miután a Momentumnak több bérbeadó cég is jelezte, hogy nem kíván politikai hirdetéseket kihelyezni, a párt nem hagyományos módszerekkel támad. Így például Budapest forgalmas aluljáróiba, metróállomásaira padlómatricákat helyeztek ki.
A plakátkampány nemcsak Budapesten, de Pécsett és Szegeden is folyik.
(Fotó: Momentum Mozgalom)